השחקנים נגד טוכל, רשמית: רויס ייעדר מספר חודשים

תומאס טוכל
תומאס טוכל | Gettyimages

שמלצר תקף את מאמן דורטמונד: "אני פשוט בהלם ממנו", הקבוצה אישרה שהכוכב סובל מקרע חלקי ברצועה בברכו הימנית

(גודל טקסט)

למרות הזכייה בגביע הגרמני (1:2 על איינטרכט פרנקפורט בגמר), הרוחות בבורוסיה דורטמונד סוערות. במועדון עסוקים בעתידו של המאמן תומאס טוכל, שעל פי ההערכות בגרמניה צפוי לסיים את דרכו במועדון כבר בימים הקרובים.

לפי הדיווחים, המאמן בן ה-43 הסתכסך במהלך העונה האחרונה עם ראשי המועדון, וגם החיבוק עם הנשיא, הנס יואכים ואצקה, לאחר הזכייה בגביע, לא הצליח להסתיר את היחסים העכורים בין השניים. כעת נראה שגם חלק מהשחקנים נגדו.

טוכל בחר לא לשחק עם הקשר נורי שאהין, למרות פציעתו של יוליאן וייגל, ובכך עורר את חמתם של מספר שחקנים. הקפטן מרסל שמלצר לא היסס לצאת בפומבי נגד המאמן: "אני בהלם, אני לא מבין את זה. אם וייגל לא משחק, נורי הוא היחיד שיכול לשחק בכזה משחק. יש לנו שחקן על כמוהו והוא לא משחק? אני שמח שהצלחנו לזכות בתואר בשבילו". שאהין עצמו אמר: "אני מעדיף לא להגיב, אחרת אתם יודעים מה יקרה".

מנגד, הבלם מארק בארטרה דווקא יצא להגנתו של המאמן: "תומאס נותן לי את האמון ואת הביטחון, ובזכותו אני יכול לשחק ברמות הכי גבוהות. יש לי רק מילים טובות להגיד עליו". תומאס טוכל עצמו הוסיף: "הפרק שלי פה לא תם, אני רוצה להישאר בדורטמונד". המאמן, שהגיע כמחליפו של יורגן קלופ המוערך, מסיים שנתיים לא מרשימות באופן יחסי, בהן לא הצליח להיאבק עם באיירן מינכן על האליפות, הודח ברבע גמר ליגת האלופות על ידי מונאקו ורק הזכייה בגביע השאירה טעם מתוק לעונה החולפת.

מרקו רויס. חוסר המזל ממשיך לרדוף אותו (gettyimages)
מרקו רויס. חוסר המזל ממשיך לרדוף אותו (gettyimages)

הקבוצה אישרה באופן רשמי שהקשר מרקו רויס סובל מקרע חלקי ברצועה בברך בשל הפגיעה בגמר הגביע וייעדר מספר חודשים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי