"אנחנו לא מעוניינים יותר באלכסיס סאנצ'ס"

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

יו"ר באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, אישר בנוסף לפני ההמראה למסע המשחקים בסין ובסינגפור: "מילאן רוצה את רנאטו סאנצ'ס, אבל טרם הגענו להסכמה"

(גודל טקסט)

 באיירן מינכן פתחה אתמול (שבת) את העונה עם זכייה בגביע טלקום הודות לניצחונות על הופנהיים ו-ורדר ברמן, והלילה (בין ראשון לשני) היא תחל את המסע לסין ולסינגפור שם תתמודד מול ארסנל, מילאן, צ'לסי ואינטר.

אל המסע הצטרף גם יו"ר המועדון קרל היינץ רומניגה, שהסכים לשוחח עם העיתונאים במקום והודה: "אנחנו לא מעוניינים יותר באלכסיס סאנצ'ס. סיכמתי עם המאמן קרלו אנצ'לוטי שלא נצרף יותר שחקנים לחלק הקדמי".

עד כה צירף קרלו אנצ'לוטי בין השאר את קורנטן טוליסו מליון עבור 41.5 מיליון יורו ואת חאמס רודריגס בהשאלה לשנתיים מריאל מדריד – כאשר לבווארים אופציה להאריך את ההתקשרות – אולם בתחילת הקיץ הצ'ילאני של ארסנל נחשב לאחד המועמדים הבכירים להצטרף לסגל אלופת גרמניה. רק אתמול אמר סאנצ'ס כי הוא רוצה לשחק ולזכות בליגת האלופות, כרמז על האפשרות שיעזוב את התותחנים שהעונה ישחקו בליגה האירופית בלבד.


סאנצ'ס. בבאיירן כבר לא מחכים לו (Gettyimages)

מי שדווקא עשוי לעזוב הוא הפורטוגלי רנאטו סאנצ'ס, שהגיע בקול תרועה רמה בעונה שעברה, אך התקשה לקבל דקות משמעותיות וכעת אישר רומניגה כי הוא בהחלט עשוי לעזוב בהשאלה: "אני מאשר שישנה התעניינות ממילאן, אבל לא הגענו להסכמה". בתקשורת דווח בימים האחרונים כי הרוסונרי מוכנים לשלם 7 מיליון יורו עבור שאילתו לעונה, אולם דורשים אופציה עתידית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי