היערכות בטחונית בבורגס, מאמן בוטב: צריכים את הקהל

בית"ר
בית"ר ירושלים | דני מרון

המשטרה הבולגרית זוכרת את הפיגוע מ-2012 שכוון לישראלים ויערכו בדיקות מקיפות. ניקולאי קירוב מוכן: "לא נסתפק ב-0:0"

(גודל טקסט)

מאמן בוטב פלובדיב שתשחק נגד בית"ר ירושלים ב-20:30, ניקולאי קירוב, קרא לאוהדי הקבוצה להופיע במשחק בבורגס שם מתקיים הגומלין נגד בית"ר אחרי 1:1 בראשון.

המאמן אמר: "רק עם העזרה של האוהדים נעבור את בית"ר ירושלים. תהיה לנו התמודדות לא קלה. השגנו תוצאה טובה במשחק הראשון, אבל בית"ר קבוצה חזקה. למדנו מה החוזקות והחולשות שלה, אבל אנחנו זקוקים לאוהדים שיהיו השחקן מספר 12 שלנו. הפסדנו לפירין בליגה 1:0, אבל אני לא רוצה לדבר על זה. ההפסד הזה מאחורינו. אנחנו חייבים למצוא דרך לנצח את בית"ר החזקה ולא נסתפק בתיקו שיכול לעלות אותנו. למזלנו אין לנו פצועים לקראת המשחק ואני יכול להתשמש בכל השחקנים שלי".

בתוך כך פורסם בבולגריה שיהיו אמצעי בטיחות קפדניים לקראת המשחק. האוהדים נדרשו להגיע שעתיים וחצי לפני המשחק ויהיו בדיקות מקיפות בכניסות. 

הבולגרים זוכרים את הפיגוע הקשה שאירע לפני חמש שנים כלפי תיירים ישראלים בשדה התעופה אז התפוצץ מחבל מתאבד וגרם למותם של שישה ישראלים ופציעתם של 30. היערכות המשטרה תהיה בשיאה כדי למנוע כל מצב שכזה.


אוהדי בוטב, היערכות מיוחדת ודרישה שיגיעו

הרכב משוער: איבן צ'וברוביץ', צבטומיר פאנוב, פלאמן דימוב, ויקטור גנב, יורדן מינב, יאיא מלדז'ה, טודור נדלב, סרקאן יוסיין, פליפה בריסולה, קרום סטויאנוב, עומאר קוסוקו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי