דמבלה הושעה מדורטמונד, שדחתה את הצעת ברצלונה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | טוויטר

בוס הטיל פצצה במסיבת עיתונאים כשעדכן: "לא הצלחנו ליצור קשר עם עוסמאן, הוא נעלם", המנהל הספורטיבי: "הוא מושעה". הקטאולנים הציעו 130 מיליון יורו על החלוץ ונענו בשלילה

(גודל טקסט)
עוסמאן דמבלה נעדר הבוקר (חמישי) מאימון בורוסיה דורטמונד, והושעה מהקבוצה. המנהל הספורטיבי, מיכאל זורק, פרסם באתר הרשמי של השוורצגלבן: "דמבלה החמיץ היום את אימון הקבוצה באופן בלתי מוסבר, וכמובן שהצעד שלו לא להגיע לאימון הוחלט מצדו מראש. בהחלטה משותפת עם המאמן, השענו את השחקן עד לאחר משחק הגביע בסוף השבוע הבא".


כמו כן, הנהלת דורטמונד דחתה הצעה רשמית מברצלונה, שהייתה מוכנה לשלם 130 מיליון יורו על החלוץ הצרפתי. למרות שהצהובים-שחורים דחו את הצעתם של הקטאלונים, הגרמנים ככל הנראה מצאו מחליף לחלוץ הצרפתי הצעיר. ב"קיקר" הגרמני מדווחים שדורטמונד החלה במשא ומתן עם ליון לגבי החלוץ ,מקסוול קורנה בן ה-20, שמחירו נע סביב 25 מיליון יורו. בדיווח נכתב שהגרמנים מעוניינים לסגור את העברתו של החלוץ מחוף השנהב לפני שימכרו את דמבלה.



מוקדם יותר היום הדהים מאמן השוורצגלבן, פיטר בוס, את כולם כשסיפר במסיבת עיתונאים: "עוסמאן לא הגיע לאימון. אין לנו מושג איפה הוא ולא הצלחנו ליצור איתו קשר היום. אתמול דיברתי איתו והוא אמר לי שהוא בפאריס עם חברים. הוא לא הזכיר שום דבר על מעבר, ולא היה סימן שיעיד על היעדרות אפשרית היום. אנחנו מקווים שלא קרה שום דבר נורא". 


Understand that Ousmane #Dembele is currently in Paris awaiting permission to fly to Barcelona to complete his transfer

— Ed Aarons (@ed_aarons) August 10, 2017


הצרפתי הוזכר כבר שבועות ארוכים כמועמד להחליף את ניימאר בברצלונה, ואמש אף דווח כי ריאל מדריד מתחרה על שירותיו. על פי סוכנויות הידיעות בגרמניה הוא נעדר מפעילות הקבוצה על מנת לסגור את המעבר לקבוצה של ארנסטו ואלוורדה. 


עוד לפני ההודעה על השעייתו של דמבלה, עורך מדור הספורט של "הגארדיאן" הבריטי, אד ארונס, טוען שדמבלה שוהה כעת בפאריס ומחכה לאישור כדי לטוס לברצלונה, במטרה להשלים את מעברו למחזיקת הגביע הספרדית. כמו כן, לפי העיתון הצרפתי "לאקיפ", דורטמונד לא תסתפק בפחות מ-120 מיליון יורו עבור דמבלה.


דמבלה חותם בדורטמונד. סגור בברצלונה?
דמבלה חותם בדורטמונד. סגור בברצלונה?


הכישרון בן ה-20 נחשב למטרה גדולה של הקטאלונים, אך השחורים-צהובים מצפון מרכז גרמניה דרשו עליו כ-150 מליון יורו, סכום שבספרד הגדירו כמופרז. עם זאת, אחרי שמטרה אחרת של בארסה, פיליפה קוטיניו, ככל הנראה לא תוחתם, גבר הרצון בקאמפ נואו לצרף רכש מרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי