כוכבי ריאל מדריד ינוחו, מסצ'ראנו פצוע אצל ברצלונה

לואיס אנריקה. העזיבה לא קשורה ליחסים עם השחקנים
לואיס אנריקה. העזיבה לא קשורה ליחסים עם השחקנים | צילום: Getty

זידאן מעדיף להתרכז בגומלין נגד באיירן לפני חיחון, בברצלונה מתח: "עוד הפסד והדחה מול יובה יסיימו את העונה". 1:5 מוחץ לבילבאו על לאס פלמאס

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה הספרדית נפתח הערב (שישי) כאשר אתלטיק בילבאו אירחה את לאס פלמאס, הביסה אותה 1:5 ועלתה למקום השישי.




ריאל מדריד, ברצלונה ואתלטיקו מדריד ישחקו מחר (שבת) וימשיכו את לוח המשחקים המטורף שלהם לפני משחקי הגומלין בליגת האלופות. 


אתלטיק בילבאו – לאס פלמאס 1:5

משחק מטורף בבילבאו. המקומיים עלו ליתרון כבר בדקה השביעית לאחר שמיקל סן חוסה נגח לרשת כדור שהוגבה מהקרן, חלפו שתי דקות וכבר 0:2. כדור חופשי מ-20 מטרים הפך לשער מבעיטה נהדרת של מוניאין.



האורחת צימקה ל-2:1 בדקה ה-12 מנגיחה של פדרו ביגאס שהתרומם היטב לכדור קרן, וכבר בדקה ה-18 נכבש השער הרביעי במשחק, 1:3 לבילבאו, כשאריץ אדוריס גלגל מקרוב פנימה. זאת הייתה גם תוצאת המחצית.



בילבאו המשיכה לתקוף וכבשה עוד שני שערים בתוך דקה אחת. מוניאין קבע 1:4 בדקה ה-58 בכדור אדיר מ-16 מטרים לרשת ואדוריס רשם 1:5 כחלוף דקה, כשגלגל מקרוב פנימה.
 ניצחון שהעלה את בילבאו לפחות זמנית למקום השישי, ממנו מגיעים בסוף העונה לליגה האירופית.

FINAL #AthleticLasPalmas 5-1

Festín goleador del @AthleticClub en San Mam! pic.twitter.com/zo58apiB5Z

— LaLiga (@LaLiga) April 14, 2017

 

ספורטינג חיחון – ריאל מדריד (17:15)

זינדין זידאן שוב יבצע רוטציות ועשוי להשאיר את שלישיית BBC מחוץ להרכב הפותח, ולשחק בהתקפה עם אלברו מוראטה, לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו, ממנו מאוד מרוצים בבלאנקוס. חיחון מדורגת מתחת לקו האדום וחמש נקודות מעל לגאנס במקום בו נשארים ליגה. 



מרקו אסנסיו. בריאל מרוצים
 

לגבי כריסטיאנו רונאלדו ההחלטה של זיזו היא לתת לו לנוח במשחקים הפחות חשובים כדי שיגיע בכושר שיא למאני טיים, וההחלטה הזאת נראתה נכונה במינכן כאשר כבש צמד בניצחון 1:2. גם איסקו עשוי לפתוח מול חיחון.



 

גארת' בייל לא ישחק בוודאות בגלל פציעה בשריר רגלו, אבל אמר שיהיה כשיר למשחק נגד באיירן ומדובר רק בכאב. הפציעה שלו במינכן היא השביעית מאז הגיע לברנבאו. קרים בנזמה סיפר שהוא נמצא בכושר מעולה אחרי שאיבד חמישה קילו ממשקלו בעקבות עבודה עם משקולות ודיאטה נכונה. 







המאמן זינדין זידאן התייחס לפציעות הרבות ואמר במסיבת העיתונאים: "מקווה שבייל יהיה כשיר לבאיירן. לא ניקח סיכונים איתו וגם הוא לא מרוצה מהמצב כי הוא רוצה לשחק. גם בהגנה יש לנו בעיות, אבל הסגל רחב מספיק והקבוצה נלהבת ומרוכזת למשחקים שלפנינו".

 

אתלטיקו מדריד – אוסאסונה (19:30)

הקולצ'ונרוס מגיעים אחרי קרב קשוח מול לסטר בליגת האלופות, ומאוד רוצים לנצח לפני הנסיעה לגומלין באנגליה. במשחק האחרון בין הקבוצות הביסה המדורגת שלישית 0:3, ודייגו סימאונה לא ירצה להסתבך גם פה, כשסביליה נושפת בעורף עם נקודה פחות במקום הרביעי. לאתלטיקו רצף תשעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, ואילו מנגד מגיעה אוסאסונה לאחר שני ניצחונות רצופים. קוקה ייעדר אצל המארחת בשל צהובים.


אתלטיקו מול לסטר. קשוח
 

ברצלונה – ריאל סוסיאדד (21:45)

מתח עצום בברצלונה. ההרגשה במועדון היא שעוד הפסד ליגה והדחה מול יובנטוס תסיים את העונה אצל הבלאוגרנה. חאבייר מסצ'ראנו פצוע ולא ישחק נגד סוסיאדד והוא גם בספק ליובה. הצוות הרפואי מקווה לעבוד איתו היום. 

סוסיאדד עשתה הרבה צרות לברצלונה בשנים האחרונות. לואיס אנריקה ומאמן סוסיאדד אוסביו סקריסטיאן שיחקו בברצלונה בתקופות שונות, והאחרון אף הוזכר כמועמד לרשת אותו בבארסה. בעונת 2003/4 אוסביו היה עוזרו של פראנק רייקארד בעונה הראשונה שלו כמאמן ואחרי כן אימן את ברצלונה ב'. המשחק הראשון בסן סבסטיאן הסתיים העונה ב-1:1. 


מסצ'ראנו. המומחים יעבדו איתו
 


במסיבת עיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן לואיס אנריקה: "סוסיאדד קבוצה טובה. כשהכדור אצלם, הם יודעים איך לשחק".








התפקיד של האוהדים: "הם צריכים לבוא ולתמוך בנו בשני המשחקים הקרובים נגד סוסיאדד ויובנטוס. יש חלק מהאצטדיון שתמיד מעודד. הם לא מאלה ששורקים בוז לשחקנים. הם מעדיפים לחכות לסוף העונה להחליט אם היא הייתה כישלון או הצלחה".








אם איבד את מעמדו: "אני מחליט הבלעדי עד סוף העונה בכל הנושאים. אם יש לשחקנים בעיות, אני אתן להם לדבר איתי בחדר ההלבשה. רק שידברו איתי פנים אל פנים".
 

"ספורט" פרסם שברצלונה תנסה היום להרגיע את הרוחות בקבוצה ולשחקנים יובהר ששום דבר לא אבוד בליגה, וניצחון על סוסיאדד יביא אותם בפורמה טובה לקלאסיקו ב-23 האפריל, אבל קל זה לא הולך להיות. 


משחק נוסף:

דפורטיבו לה קורוניה – מלאגה (14:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי