סוד הקסם. ראמוס: תמיד היתה לי נשמה של חלוץ

ראמוס
ראמוס | צילום: Gettyimages

הווינריות, המשפחה, השנאה של אוהדי סביליה ופיקה. בלם ריאל יורה

(גודל טקסט)
בלם ריאל מדריד, סרחיו ראמוס כבר מזמן לא רק בלם. הוא מייצג את ספרד, גאה בקבוצה שלו וגם כובש לא מעט שערים. הוויינר האולטימטיבי של ריאל סיפק מספר הצהרות בראיון לערוץ הקטארי, "Bein" בתכנית של חורחה ואלדנו האגדי: "תמיד היתה לי נשמה של חלוץ ואני שמח שאני יכול לסייע לקבוצה ולהבקיע לפעמים שערים חשובים".


17 שנה כדורגלן בליגה הבכירה
: "אני לא חושב שיש הרבה שחקנים כמוני עם קריירה ארוכה כל כך. אני צריך לומר תודה למאמן הראשון שהאמין בי חואקין קאפרוס ולמשפחה שלי ולאחי. תמיד שמעתי בקולם בכל צעד. אמא שלי תמיד אמרה לי ליהנות מכדורגל".

 

השנאה של אוהדי סביליה: "אני מסביליה. המשפחה שלי מסביליה. אף אחד לא יוכל לשנות את העובדה הזאת. יכולים לשנוא אותי באצטדיון רמון סאנצ'ס פיחואן, אבל אתן להם כבוד עד יום מותי".



יכולים לשנוא אותו בסביליה (Gettyimages)לא ממש אכפת לו מאוהדי סביליה (AFP)

 

רעב לתארים: "אני מנסה תמיד למחוק את מה שהיה בשנה שעברה מהזיכרון כדי שאם אגיע להישגים ארגיש שוב כאליו זה כמו בפעם הראשונה שהגעתי לריאל מדריד ולכן אני תמיד רעב להישגים".

 

לחץ בכדורגל: "אני לא משתף הרבה אנשים ברגשות שלי. אין לי הרבה חברים, אבל כשאתה רץ לתארים יש תמיד לחץ ואז גם אני מרגיש הכי נוח. אני חי מצוין עם הלחץ הזה".

 

היחסים עם ג'רארד פיקה בנבחרת: "כשהכל שקט אתה צריך את האקשן הזה, אבל כקפטן אני צריך לשמור על היחסים טובים בין כל השחקנים אחרת לא נגיע לרוסיה".


עם פיקה, יחסים תקינים? (Gettyimages)
עם פיקה באוויר, יחסים תקינים? (Gettyimages)

 

הרוטציה של זינדין זידאן: "יוצרת מצב שלכל שחקן יש מקום בקבוצה, כולם מעורבים. כל העולם מגיע לסנטיאגו ברנבאו ולכן אנחנו צריכים להיות תמיד הקבוצה המושלמת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי