איסקו: רוצה להישאר בריאל, אבל רוצה לשחק

איסקו
איסקו | Gettimages

קשר ריאל, שכבש את שער הניצחון בחיחון, זכה למחמאות רבות. זידאן הוא שחקן ענק

(גודל טקסט)
 זינדין זידאן הימר בגדול על הרכב שני של ריאל מדריד מול ספורטינג חיחון ויצא בנס עם ניצחון מאל מולינון 2:3 אחרי שהמקומיים כבר הוליכו 1:2. הוא חייב תודה מיוחדת לאיסקו שכבש את שער הניצחון והפגין משחק ענק.

 


רגע לפני השער הוא ביצע סללום נוסח ליונל מסי ודייגו מראדונה, שלא הסתיים בשער. ריאל מדריד גם רשמה משחק 43 ברציפות בו כבשה שערים.

 


אחרי המשחק אמר איסקו: "אני רוצה להישאר בריאל מדריד, אבל זה לא צריך להפתיע איש שאני גם רוצה לשחק. אני לא מבין למה אנשים מופתעים מכך. תמיד הבהרתי שאני רוצה להישאר לעוד הרבה שנים בריאל", אמר קשרה לשעבר של מלאגה
.

 


על היחס של זידאן אליו: "שחקן מחליף? אני חושב שהמאמן קובע את ההרכב ומוביל את הסגל בצורה יוצאת  מהכלל".
 

 


מרסלו שנכנס כמחליף הוסיף: "אין אף פעם משחק קל. נתנו את הכל כדי לנצח במשחק קשה ולא היה לנו הרבה זמן לנוח אחרי באיירן מינכן. אלה שהחליפו את שחקני ההרכב היו פנומנליים וזה מה שעושה קבוצה לגדולה".

 


על חברו איסקו אמר: "הוא מאושר על שני השערים שכבש, אבל מאושר יותר שהקבוצה ניצחה. מגיע היה לו לכבוש, כי הוא עובד קשה מאוד. עכשיו מתחילים לחשוב על הגומלין מול באיירן".

 


המאמן זינדין זידאן שוב נשאל למה איסקו לא מקבל יותר דקות משחק ואמר: "איסקו נתן משחק ענק, אבל יש לי 24 שחקנים ואני חייב להשתמש בכולם. אני שמח עבורו, שמח על היכולת שלו וברור שריאל מדריד היא הבית שלו. יש לו את האישיות המתאימה לעשות את מה שעשה היום על כר הדשא. זה לא קל להשאיר שחקנים של ריאל מדריד מחוץ להרכב, כי כל אחד יכול לשחק בקבוצה גדולה אחרת, אבל אני מאמין שאני גורם לרובם להיות מאושרים. איסקו הראה שהוא שחקן גדול ואני שמח על כך
".

 


חאמס רודרגיס, עוד שחקן שלא מקבל צ'אנסים רבים, העלה תמונה של איסקו בטוויטר והחמיא לו כשכתב: "אתה היית האיש של המשחק".
 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי