מסי קרוב ל-500 שערים, בארסה בעקבות דאולפאו

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הפרעוש חסר שני שערים להגיע למספר בלתי נתפס. הקשר ישוב לקטאלוניה?

(גודל טקסט)
שהיה לה קשה מול ריאל סוסיאדד, אבל ליונל מסי הוכיח שהוא עדיין כוכב על וה-2:3 בקאמפ נואו השאיר סיכוי לבארסה לזכות באליפות והחזיר קצת ביטחון לקראת הגומלין עם יובנטוס. "רק מסי היה ההבדל בברצלונה", זו הכותרת של ה"מארקה.


לפרעוש חסרים עתה שני שערים כדי להשיג 500 שערים במדי בארסה בכל המסגרות, נתון פסיכי לגמרי. העיתון "מונדו דפורטיבו" כתב: "מסי שלח אזהרה ליובנטוס וריאל מדריד שהוא עוד בכושר פנטסטי וירצה לכבוש מולם את ה-500". בליגה כבש 29 שערים ב-28 משחקים.


לואיס אנריקה הבטיח שברצלונה תילחם על כל התארים עד לסיום העונה: "אנחנו חבורה של ווינרים. אני יותר ממרוצה מהגישה של השחקנים למשחק. היה ברור שההפסד ליובה השפיע עלינו ועל היכולת גם במשחק נגד סוסיאדד".


#Messi500… just two left… pic.twitter.com/NNYDcd6zKt

— FC Barcelona (@FCBarcelona) April 15, 2017



הגומלין עם יובה
: "מקווה שהניצחון יקדם את המוטיבציה שלנו למשחק נגד יובה. הניצחון על סוסיאדד הוא נקודה טובה להתחיל ממנה את הרמונטדה. הוא מוכיח שאנחנו יכולים לחזור גם מול יובה".

 

לוח המשחקים הצפוף: "קשה מאוד למצוא זמן לנוח, אבל אני מעדיף לדבר על הגומלין נגד יובה ביום רביעי. אני לא חושב כרגע על הקלאסיקו. אנחנו חייבים להשתפר למשחק הזה".

 

פאקו אלקסר כבש: "הוא אותו שחקן שהיה כשהגיע אלינו לפני כמה חודשים וההבדל היחיד הוא הביטחון שקיבל".


לואיס אנריקה, צובר ביטחון?
לואיס אנריקה, צובר ביטחון? (AFP)

 

אנדרה גומש ששוב היה חלש: "בשנה הראשונה של מיכאל לאודרופ בברצלונה הוא היה חלש וספג הרבה שריקות בוז. אותו דבר קרה עם רונאלד קומאן. השחקנים שלי צריכים ביטחון".

 

ה"מארקה" גם כתב שאמנם זה היה נראה שהמאמן הורה לשחקניו לחסוך אנרגיה לקראת יובנטוס, אבל ג'רארד פיקה היה עסוק יותר מדי בוויכוחים עם השופטים במקום להתעסק במשחק עצמו. "הוא נראה קצת שביר מנטלית ומחפש להאשים את כולם חוץ מעצמו", סיכם העיתון.

 

איבן ראקיטיץ' כבר דיבר על הגומלין נגד יובה והבטיח: "לברצלונה יש אמונה בעצמה. אנחנו צריכים להסתכל אחורה על המשחק נגד פ.ס.ז' ולשאוב עידוד. חייבים להשתפר והמשחק נגד סוסיאדד עזר לנו".


 דאולפאו
דאולפאו, הרכש הבא? (AFP)

הקושי מול סוסיאדד: "זו קבוצה שתמיד רוצה את הכדור ועדיין הגענו להזדמנויות".

 

המנהל המקצועי של ברצלונה אישר אחרי המשחק שבארסה רוצה חזרה את ג'רארד דאולפאו: "הוא אופציה עבורנו. הוא שחקן שצריך לשחק בברצלונה". פורסם שלקבוצה אפשרות להפעיל סעיף לרכוש אותו חזרה ב-12 מיליון יורו. הקשר חזר לחיים העונה במדי מילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי