יותר ממועדון: בוסקטס ואלבה טסו לבקר את מארק בארטרה

מארק ברטרה
מארק ברטרה | צילום: אינסטגרם

השחקנים קיבלו אישור ונסעו לבקר את אקס הקבוצה שנפגע בפיצוץ סמוך לאוטובוס של דורטמונד. ניימאר: "אפשר לעשות מהפך על יובה"

(גודל טקסט)
 כוכב ברצלונה, ניימאר, התראיין לתוכנית הספורט של כדורגלן העבר זיקו ובין היתר הכחיש את הידיעות על עימות עם המאמן לואיס אנריקה אחרי ההפסד 3:0 ליובנטוס בשבוע שעבר. על פי הדיווחים, המאמן קילל את הכוכב אחרי המשחק והאשים אותו, את חאבייר מסצ'ארנו ואת ג'רמי מת'ייה ששיחקו ללא מחויבות.


 "אנריקה דיבר איתנו, אבל לא האשים אף שחקן ספציפית. הוא כעס על כל הקבוצה. כולנו שיחקנו רע באותו לילה", אמר הכוכב הברזילאי.

 

הגומלין ביום רביעי: "אם כל אחד ייתן את המקסימום אפשר לעשות רמונטדה כמו נגד פאריס סן ז'רמן. כולם צריכים ללכת אחרי ליונל מסי שמאמין שאפשר לחזור מההפסד הזה. יש לנו מעט מאוד להפסיד והרבה מה להרוויח, גם נגד פ.ס.ז' היה לנו צ'אנס של אחוז, אבל שאר ה-99 אחוז הם אמונה ועבודה קשה. אם אלוהים ירצה השערים שלנו יבואו".

 

İki efsane Brezilyalı: Neymar & Zico pic.twitter.com/axtUW4cOUk

— Fanatik (@fanatikcomtr) April 17, 2017


השחקנים שיובילו את הכדורגל בשנים הבאות: "אנטואן גריזמן הוא כבר שחקן גדול, לגבריאל ז'סוס יש הרבה פוטנציאל וגם פאולו דיבאלה שחקן מעולה וחלוץ ארגנטיני טיפוסי, ברגע שאתה לא שם לב אליו לשנייה הוא כובש".

 

להיות השחקן הכי טוב בעולם: "כרגע זה לא הדבר החשוב לי. זה צריך לבוא בטבעיות. טוב לי כרגע בברצלונה ואני מאושר בקבוצה".

 

עוד בברצלונה, שחקני הקבוצה ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס עשו מחווה יפה לחברם ושחקן ברצלונה לשעבר, מארק בארטרה ,שנפצע בפיצוץ בסמוך לאוטובוס של דורטמונד שבוע שעבר. השניים יצאו אתמול לבקר את הבלם בגרמניה אחרי שקיבלו אישור מהמועדון.

 

הבלם שוחרר מבית החולים בשבת אחרי שנותח ולמרות שהיה ברור שמצבו טוב ושקיימת אפשרות שיחזור לשחק בקרוב, החליטו השניים לבקר אותו ולעודד אותו אחרי הטראומה שעבר.

 

 

Qué alegría verte y compartir risas juntos amigo !!! @marcbartra #Busi

A post shared by Jordi Alba (@jordialbaoficial) on


ברצלונה לא תתאמן היום כך שהשניים יוכלו לחזור ולנוח עד לאימון מחר שיהיה אימון מסכם לקראת יובנטוס. ג'ורדי אלבה העלה תמונה של השלושה באינסטגרם בביתו של בארטרהוכתב:"איזה אושר לראות איתך ולצחוק איתך".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי