בתוספת הזמן: בקאמבו סידר 1:2 חשוב לוויאריאל על לגאנס

בקאמקו
בקאמקו | AFP

החלוץ הקונגולזי העניק ניצחון בדקה ה-93 בשער מפוקפק. רסיו וסנדרו כבשו לאנשובים

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד עשתה צעד חשוב להתבססות במקום השלישי בספרד, המעניק כרטיס אוטומטי לליגת האלופות כשניצחה 0:1 את אספניול בברצלונה.  מלאגה גברה 0:2 על ולנסיה במשחק בין שתי קבוצות שכבר סיימו את העונה. ביום ראשון בערב ייערך הקלאסיקו בין ריאל מדריד, המוליכה, לסגניתה ברצלונה.

אספניול – אתלטיקו מדריד 1:0
אנטואן גרייזמן כבש את שערו ה-16 העונה במתפרצת אופינית של הקולצ'ונרוס בדקה ה-73, שמצויים במקביל במרחק של שני ניצחונות מזכייה ראשונה בתולדותיהם בצ'מפיונס אחרי שהכניעו את לסטר ברבע הגמר וייפגשו בחצי למשחק כפול את ריאל בדרבי מדרידאי.

ויאריאל – לגאנס 1:2
ניצחון דרמטי לצוללת הצהובה שעוד יכולה לפנטז על הטופ 4 אבל בעיקר התקרבה להבטחת הכרטיס לליגה האירופית אבל עשתה זאת בעזרת היד. סדריק בקאמקו נכנס לכושר בדיוק בזמן. הקונגולזי שהיה נפלא אשתקד כבש ראשון בדקה ה-10 אך בדקה ה-90 מיגל אנחל גררו איזן ואוסביו כבר חשב שאיבד נקודות, אך בקאמקו אמר את המילה האחרונה בתוספת הזמן אלא שהיה זה בעזרת היד כשעלה לנגוח כדור שהרים ג'ובאני דוס סנטוס.
העולה החדשה שכבר היתה בחלק העליון, נשארת במאבקי התחתית.

מלאגה – ולנסיה 0:2
האנשובים היו צריכים עוד ניצחון אחד כדי להפסיק לחשוש וזה אכן מה שעשו. חוסה רסיו כבש ראשון בדקה ה-36 בנגיחה וסנדרו ראמירס כבש את העשירי שלו העונה אחרי ארבע דקות והעניק למלאגה את הניצחון המיוחל. ולנסיה? היא כבר מפנטזת על עונה טובה יותר.

זסנדרסנדרו, בכושר נהדר (AFP)


משחקים נוספים

אוסאסונה – ספורטינג גיחון 2:2 (חורחה מרה עצמי '19, קנאן קודרו '72 – רוברטו קנאלה '79, קרלוס קאסטרו '81)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי