לואיס אנריקה: "מסי חיוני גם כשהוא אוכל ארוחת ערב"

ליאו מסי
ליאו מסי | צילום: AFP

הפרעוש שהגיע ל-500 שערים בברצלונה קיבל מחמאות ממאמנו: "הטוב בכל הזמנים". ראמוס שהורחק יסתבך כמו ניימאר?

(גודל טקסט)
 ברצלונה גברה 2:3 על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו במשחק שפתח מחדש את מירוץ האליפות.

גיבור הניצחון ליאו מסי מצא את העיתוי המושלם להגיע ל-500 במדי ברצלונה בכל המסגרות, כשכבש את שער הניצחון בהתקפה האחרונה של הבלאוגרנה במשחק. הפרעוש רשם ציון דרך מרשים נוסף כשהפך למלך השערים של הקלאסיקו בכל הזמנים עם 16 כיבושים ועקף ארגנטינאי אחר, אלפרדו די סטפאנו שמצא את הרשת 14 פעמים.


כוכב ברצלונה לא הסתפק בשיאים ששבר, כשבחר בדרך מקורית לחגוג את שער הניצחון שלו. הארגנטינאי בחר להתגרות ביושבי הסנטיאגו ברנבאו כשהוריד את חולצת המשחק שלו בהפגנתיות והציג אותה מול הקהל העויין. 



לא ויתר על הפרובוקציה. מסי (AFP)

 

לואיס אנריקה, שהפך למאמן הראשון מאז פפ גווארדיולה שמנצח פעמיים ברציפות בסנטיאגו ברנבאו אמר בתום המשחק: "ניצחנו 2:3, ובסגנון שאנחנו אוהבים. מסי חיוני אפילו כשהוא אוכל ארוחת ערב, הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה, בכל הזמנים".

בצד השני, זינדין זידאן נשמע קצת פחות מאושר בנוגע ליכולת של קבוצתו כשאמר כשאמר: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה כי הגענו למצבים שהיו יכולים לנצח לנו את המשחק. כשאתה משווה ל-2:2 בעשרה שחקנים, צריך להפעיל קצת יותר הראש".

 

בריאל מדריד הנתונים קצת פחות מרשימים, כשהקפטן סרחיו ראמוס הורחק בפעם החמישית נגד ברצלונה מאז נובמבר 2010. הבלם הוותיק כנראה לא למד לקח מניימאר ומחא כפיים לשופטים כשירד מהמגרש, ועלול להיות מורחק לשלושה משחקים כמו הברזילאי שלא טס למדריד. בנוסף צעק ראמוס לעבר פיקה: "תדבר עכשיו, תדבר עכשיו" כעקיצה על התלונות של בלם הקטאלונים על השיפוט שמוטה לטובת ריאל מדריד.


אגב ניימאר, הברזילאי שלא לקח חלק במשחק לא נשאר אדיש לשער הניצחון של חברו ל-MSN, והגיב באופן הבא:






ברשת לא נשארו אדישים לתצוגה של מסי, וגם מנג'ר מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף כתב בטוויטר: "כשהשחקן הטוב ביותר מופיע בזמן הטוב ביותר"


 

When the best player pops up at the best time.

Cuando el mejor jugador aparece en el mejor momento. #Messi#ElClasicopic.twitter.com/lwSMZg1ZO2

— Jordi Cruyff (@JordiCruyff) April 23, 2017







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי