בייל ייעדר שלושה שבועות, איסקו יישאר בריאל עד 2022

גארת' בייל
גארת' בייל | צילום: Gettyimages

הוולשי יחמיץ את חצי גמר ליגת האלופות. הספרדי הגיע לסיכום לפיו יישאר באלופת אירופה חמש שנים נוספות וירוויח שישה מיליון יורו לעונה. דלה עלי יגיע לסיטי?

(גודל טקסט)
מכה לריאל מדריד. "מארקה" מדווח שגארת' בייל ייעדר שלושה שבועות ויחמיץ את שני משחקי חצי גמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד. בנוסף, הוולשי שנפצע בשוק האחורי בהפסד 3:2 לברצלונה והוחלף בדקה ה-35 במרקו אסנסיו יחמיץ את המשחקים המכריעים בליגה ועשוי לחזור רק למשחק ההשלמה נגד סלטה ויגו ולמחזור הסיום נגד מלאגה.


 עם זאת, לבלאנקוס יש סיבות לאופטימיות כשהעיתון המדרידאי מדווח שהגיעו לסיכום עם איסקו על הארכת חוזהו עד 2022 לאחר שהשחקן ואביו פאקו אלארקון שמייצג אותו הגיעו להסכמה עם ראשי המועדון על כך שיישאר חמש שנים נוספות בסנטיאגו ברנבאו על בסיס ההצעה שקיבל בסביבות חג המולד. הקשר צפוי להרוויח שישה מיליון יורו בעונה, ויהיה המשתכר החמישי בטיבו באלופת אירופה.


 


 

רק אחרי המשחק נגד באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות אמר איסקו: "אנחנו מאוד קרובים להארכת חוזה. תמיד הבהרתי שאני רוצה להיות כאן הרבה שנים ומהרגע הראשון אמרתי שאני רוצה להישאר בריאל מדריד. אני נמצא בקבוצה הכי טובה בעולם".



ימשיך בלבן. איסקו (AFP)

 

בחודשים האחרונים קושר הספרדי לקבוצות רבות באירופה, כשבין השמות שהוזכרו היו יובנטוס, מנצ'סטר סיטי ואפילו ברצלונה. מי שכן עשוי לעשות את המעבר לתכולים לעומת זאת הוא דלה עלי מטוטנהאם, לאחרי שצ'אבי גילה בראיון שהסיטיזנס רוצים לרכוש שחקנים אנגלים מוכשרים.

"אני מדבר עם פפ והוא יודע שחשוב לרכוש שחקנים אנגלים טובים", אמר קשר ברצלונה בעבר וחברו של מנג'ר סיטי פפ גווארדיולה. "אני בטוח שבקיץ הוא ינסה לרכוש את הטובים ביותר באירופה, וגם בתוך אנגליה. כרגע דלה עלי הוא הטוב באנגליה ואחד הטובים באירופה. הוא מסוג השחקנים שפפ אוהב, ומתאים למשחק הקבוצתי שלו". 




דלה עלי. שנה הבאה באיתיחד? (AFP)
 

הכוכב האגדי של הבלאוגרנה שמאמן ומשחק כיום בקטאר אמר: "ברור שטוטנהאם לא תרצה למכור את דלה עלי ועשויה לדרוש עליו סכום שיהיה שיא עולמי, אבל אנחנו יודעים שלסיטי יש את היכולת לשלם". הסיטיזנס עשויים להתחרות בריאל מדריד, באיירן מינכן ופאריס סן ז'רמן שרוצות את השחקן שזכה שנה שנייה ברציפות בתואר "שחקן השנה הצעיר בפרמיירליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי