איסקו: התקופה הטובה בקריירה שלי. זידאן: פשוט נהנתי ממנו

איסקו
איסקו | AFP

הקשר להט ב-2:6 של ריאל. המאמן: "המחליפים מראים לי שהם צריכים לשחק יותר"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד התאוששה אתמול (רביעי) מההפסד בקלאסיקו עם 2:6 ענק בחוץ על לה קורוניה וחיקתה את ברצלונה שניצחה קודם לכן 1:7 אוסאסונה.

 

גיבור המשחק היה איסקו שרשם את משחקו ה-50 במדי ריאל מדריד בו לא הפסיד, מאז ההפסד לוולפסבורג בשנה שעברה באלופות. הקשר שלא שיחק אפילו דקה בקלאסיקו, בישל 52 שניות מהפתיחה לאלברו מוראטה וכבש עוד שער. "היה לו משחק ענק. הוא יכול לעשות דברים שאחרים לא יודעים לעשות והוא הראה זאת על כר הדשא", החמיא זינדין זידאן.


היכולת של שחקני הספסל: "אני מאושר עבור כולם, כי אין להם הזדמנויות רבות לשחק. מאוד נהניתי בגלל שמדובר בשחקנים מאוד התקפיים. זה לא קל לשמור על איזון ולשמור על שחקנים שלא יהיו עייפים וגם להשיג תוצאות טובות. הכי קשה ששחקן מצטיין ובמשחק הבא הוא כבר לא משחק. הם מראים לי שהם צריכים לשחק יותר".


איסקוהמחליפים מככבים (AFP)

 

איסקו דיבר על היכולת שלו: "ייתכן מאוד שאני נמצא בתקופה הכי טובה בקריירה שלי. אני מרגיש נינוח ועם השחקנים המצוינים סביבי הרבה יותר קל לשחק. יש לנו 23 שחקנים בסגל שכל אחד מהם יכול לשחק".

 

סמוך למחצית איסקו עשה מבצע מדהים שהסתיים בשער של לוקאס ואסקס וחיקה מבצע שהיה עושה המאמן שלו זידאן. "מארקה" פרסם כי אם איסקו יחתום עד 2022 חאמס רודריגס יצטרך כנראה לעזוב. זידאן לוחץ על החתמת אדן הזאר במקומו.

 

גם חאמס רודריגס שהפך לשחקן ספסל וכבש צמד הודה: "כאשר המחליפים מקבלים את ההזדמנות הם מספקים את הסחורה. אולי בגלל שאנחנו משחקים מעט וכשיש הזדמנות אנחנו לוקחים אותה. חגגתי את השערים שלי עבור הבת שלי שחגגה יום הולדת ארבע".


Isco has now scored or assisted 12 goals in his last 12 starts for Real Madrid.

Always takes his chance. pic.twitter.com/kunnX6mDhy

— Squawka Football (@Squawka) April 26, 2017

 

אלברו מוראטה שכבש את הראשון צייץ בחשבון הטוויטר: "עוד שלוש נקודות וגמר אחד פחות לסיום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי