ברצלונה גברה על ריאל במאבק על הרננדס, אלבה יעבור לאתלטיקו

ניימאר מול תיאו הרננדס
ניימאר מול תיאו הרננדס | Gettyimages

הקטאלונים מבטיחים לכישרון הצעיר מקום בהרכב ו"השאירו את ריאל מאחור". המגן השמאלי יעבור לקבוצה של סימאונה

(גודל טקסט)
בשבועות האחרונים פורסם שהמגן-בלם של דפורטיבו אלאבס תיאו הרננדס סיכם בברצלונה וצפוי לחזק את החלק האחורי הרעוע של הקבוצה בעונה הבאה. היום (חמישי) דווח בתחנת הרדיו "אונדו סרו" שהקטאלונים עשו עוד צעד משמעותי להשלמת העסקה.

 

הרננדס בן ה-19 מושאל לאלאבס מאתלטיקו מדריד ולפי הפרסום בארסה הציעה לקולצ'ונרוס טרייד מעניין במסגרתו יעבור ג'ורדי אלבה בהשאלה לקבוצה של דייגו סימאונה תמורת הכישרון הצעיר.




 

גם ריאל מדריד נמצאת בעקבותיו של הרננדס ומוכנה להציע לו סכומי כסף גבוהים יותר מאשר ברצלונה, אבל הקטאלונים מבטיחים לו מקום בהרכב לעומת הבלאנקוס שם המקום בעמדת המגן השמאלי שמור למרסלו.

 

"מקור אמין סיפר כי ברצלונה השאירה את ריאל מאחור וכבר סיכמה עם הרננדס", נאמר בתכנית. סימאונה עצמו מנסה לשכנע את השחקן להישאר ולפני מספר ימים סיפר: "דיברתי איתו ואמרתי לו את מה שאני חושב".




ג'ורדי אלבה. עשוי לעבור לאתלטיקו. צילום: gettyimages

ג'ורדי אלבה. עשוי לעבור לאתלטיקו (gettyimages)




אם אלבה בן ה-28 יעבור לאתלטיקו זו תהיה קבוצתו הרביעית. בצעירותו גדל במחלקת הנוער של בארסה "לה מאסיה", לאחר מכן נמכר לוולנסיה תמורת 6,000 יורו בלבד ובתווך עוד שיחק בקורנלה מהליגות הנמוכות. לאחר שהצטיין בשורות העטלפים, הבינו הקטאלונים את הטעות והחזירו אותו לקראת עונת 2012/13 תמורת 14 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי