1:2 לסביליה על סלטה, השתוותה לאתלטיקו במקום השלישי

חואקין קוראה
חואקין קוראה | צילום: AFP

שער אדיר של חואקין קוראה (49) ושער נוסף של בן יידר (79) נתנו לאנדלוסים ניצחון חשוב. בילבאו גברה 1:2 על בטיס

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

המחזור ה-34 בספרד הסתיים הערב (חמישי), כאשר סביליה ניצחה 1:2 את סלטה ויגו, בילבאו בתוצאה זהה את בטיס ובמשחק נוסף נפרדה אלאבס ב-0:0 מול אייבר.


סביליה – סלטה ויגו 1:2

האנדלוסים ניצחו הערב בביתם והשתוו לאתלטיקו מדריד הממוקמת במקום השלישי בטבלה עם 68 נקודות. כזכור, מי שתסיים במקום השלישי מבין השתיים תלך ישר לליגת האלופות, בעוד זאת שתסיים רביעית תצטרך להרוויח את מקומה דרך הפלייאוף.

אחרי מחצית ראשונה די משמימה המחצית השנייה נפתחה בסערה וכבר בדקה ה-49 האנדלוסים עלו ליתרון כאשר חואקין קוראה קיבל כדור קשה, אך השתלט טוב, עבר נהדר בין שני שחקנים ועם בעיטה עוצמתית ומדויקת קבע 0:1 לסביליה.

ארבע דקות לאחר מכן סלטה קיבלה פנדל, יאגו אספאס ניגש לנקודה הלבנה והרשית את ה-17 שלו העונה. בדקה ה-56 סלטה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שפאבלו הרננדס הורחק בצהוב שני מה שאיפשר לסביליה להשתלט על המשחק. בדקה ה-79 נאסרי אחרי מהלך נהדר העביר כדור רוחב לוויסאם בין יידרר שהבקיע וקבע את התוצאה הסופית.

סביליה, שכאמור השתוותה לאתלטיקו מדריד בקרב על הכרטיס האוטומטי לליגת האלופות תצא למשחק חוץ קשה במלאגה בשבת. מנגד סלטה איבדה סיכוי מעשי להשיג כרטיס לאירופה דרך הליגה ותרכז את מאמציה בצמד המפגשים מול מנצ'סטר יונייטד במסגרת חצי גמר הליגה האירופית.

אתלטיק בילבאו – ריאל בטיס 1:2
אתלטיק לא מרימה ידיים בקרב על המקום החמישי, ובזכות הניצחון הערב בסן מאמס השיגה ניצחון שלישי ברציפות ועלתה למקום השישי עם 59 נקודות במאזנה, נקודה מעל סוסיאדד שהחליפה איתה מקום.

את השער הראשון הבקיע אריץ אדוריס הבלתי נגמר בפנדל בדקה ה-53, ושבע דקות אחר כך איקר מוניאין נהנה מבישול של ראול גארסיה כדי להכפיל את היתרון. רובן קסטרו עוד הצליח לצמק במהרה, בדקה ה-63, אולם האורחים לא הצליחו להשיג יותר מכך ונכנעו.

תוצאה נוספת: אלאבס – אייבר 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי