ריאל מדריד מחכה לוולנסיה, ברצלונה תצא לדרבי

ריאל מדריד. נשארה במקום הראשון
ריאל מדריד. נשארה במקום הראשון | צילום: AFP

ללא בייל ועם ראמוס הבלאנקוס רוצים לחזור למקום הראשון, אספניול תנסה לסייע לה, אתלטיקו רוצה להישאר שלישית וגרנאדה עלולה לרדת רשמית לליגה השנייה

(גודל טקסט)
המחזור ה-35 בליגה הספרדית ימשיך מחר (שבת) כשבמוקד תארח ריאל מדריד את ולנסיה, ותקווה להפסד נקודות של ברצלונה בדרבי הקטאלוני נגד אספניול.


 

ריאל סוסיאדד – גרנאדה (14:00)

בצל המינוי של מנואל סלבדור למנהל המקצועי, ייצאו טוני אדאמס ושחקניו (כנראה ששוב ללא עומר אצילי) למשחק לא קל באנואטה, כשהפסד לסוסיאדד עשוי להבטיח רשמית את ירידתם לסגונדה. הבאסקים מצידם נאבקים על הכרטיס לליגה האירופית ולא יעשו חיים קלים לגרנאדה.


 

ריאל מדריד – ולנסיה (17:15)

אחרי ה-2:6 המרשים עם ההרכב השני בריאסור, זינדין זידאן ושחקניו מקווים להמשיך לנצח גם מול העטלפים, להם הפסידו 2:1 בסיבוב הקודם במסטאייה. ניצחון של הבלאנקוס שירדו למקום השני אחרי ההפסד בקלאסיקו יעלה אותם, לפחות זמנית, למקום הראשון וייצור לחץ על ברצלונה, לה משחק עודף, שתתארח מאוחר יותר לדרבי אצל אספניול.



ראמוס. יחזור להרכב (Gettyimages)





 

בגזרת ההרכב, גארת' בייל ופפה הפצועים יישארו מחוץ לסגל, כשהקפטן סרחיו ראמוס שוחזר מהשעייה צפוי לפתוח במרכז ההגנה. איסקו או מרקו אסנסיו צפויים לפתוח במקום הוולשי, כשבנוסף מעניין יהיה לראות אם זידאן ימשיך לדבוק בקארים בנזמה בחוד או שייתן הזדמנות לאלברו מוראטה, שכבר מבוקש על ידי קבוצות רבות באירופה בקיץ הקרוב.

לאס פלמאס – אתלטיקו מדריד (19:30)

אחרי ההפסד 1:0 לויאריאל ביום שלישי האחרון, סגנית אלופת אירופה תתארח בגראן קנאריה במטרה להשיג שלוש נקודות חשובות בקרב עם סביליה על המקום השלישי והכרטיס הישיר לליגת האלופות. בסיבוב הקודם ניצחו הקולצ'ונרוס 0:1 את לאס פלמאס, שתגיע אחרי ניצחון אחד בלבד בששת משחיקה האחרונים.

אספניול – ברצלונה (21:45)

משוכה לא קלה לבלאוגראנה במשימה לשמור על המקום הראשון. האלופה אמנם גברה 1:4 על ה"פריקוס" בקאמפ נואו, אך קיקה סאנצ'ס פלורס לא יעשה הנחות בדרבי של קטאלוניה וישמח לקלקל ללואיס אנריקה איתו הוא מסוכסך.







מסי. ימשיך בכושר המצויין גם בדרבי? (AFP)





 

אספניול מגיעה אחרי תיקו 1:1 מול חיחון והפסד 1:0 ביתי לאתלטיקו מדריד, כשמנגד ברצלונה מגיעה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, כשהאחרון היה 1:7 על נועלת הטבלה אוסאסונה. ז'רמי מאתייה וראפיניה הפצועים ימשיכו להיעדר בשורות בארסה, בנוסף לאלייש וידאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי