פיקה ענה לאוהדי אספניול: באו לפרוק תסכולים

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Gettyimages

בלם ברצלונה הגיב לקריאות הבוז ב-0:3: "נהניתי כמו בברנבאו מול ריאל". אלבה הכחיש את השמועות: "אין לי שום כוונה לעזוב"

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)
לואיס סוארס חזר לכבוש אחרי כמעט חודש (חמישה משחקים) וברצלונה ניצחה אמש (שבת) 0:3 את אספניול בדרבי כדי להשאיר לעצמה תקווה לאליפות. בשער של מונדו דפורטיבו נכתב על האורוגוואי: "הקילר חזר, עכשיו אנחנו תלויים לחלוטין בטעות של ריאל מדריד". השער של סוארס היה השער ה-1,000 של 'לה ליגה' השנה.

 

בתשעה משחקים שלה במגרש הביתי של אספניול, קורנליה לה פראט, ניצחה בארסה שישה משחקים ועוד שלושה סיימה בתיקו. המשחק המכריע עשוי להיות ב-17 במאי לפני המחזור האחרון כאשר ריאל מדריד תקיים את המשחק החסר שלה נגד סלטה ויגו בבלאידוס. המנהל המקצועי של ברצלונה רוברטו פרננדס אמר: "המלחמה על האליפות תהיה עד לרגע האחרון".






 


המאמן לואיס אנריקה חושב שהסיבה לניצחון הייתה בעיקר בגלל האנרגיות של שחקניו: "התשנו את אספניול. בחצי השני ידענו שאם נלחץ אותם יותר השערים יבואו והשער של סוארס היה מטעות שלהם. בחצי הראשון שתי הקבוצות היו רעננות, אבל בחצי השני שלטנו והם התעייפו".

 

סיכוי לאליפות: "אין טעם להסתכל על הטבלה. לכל קבוצה נותרו משחקים קשים. אנחנו צריכים לנצח את שלנו ולקוות שהיריבה תמעד. יש לנו עכשיו שבוע מנוחה לפני ויאריאל בקאמפ נואו".

 

סוארס הוסיף: "שמח שכבשתי, אבל זה לא אובססיה בשבילי. הכי חשוב זה לעזור לקבוצה. מה שנשאר לנו זה להמשיך להלחיץ את ריאל מדריד. אספניול לא השאירה לנו חורים בהגנה, אבל האינטנסיביות שלנו הכריעה. השער הראשון הוריד מאיתנו הרבה לחץ".




אלבה מתחבק עם ראקיטיץ' ומסי. נשאר. צילום: AFP

 

אוהדי "לוס פריקיטוס" קראו בוז לעברו של ג'רארד פיקה שהגיב: "נהניתי מאוד לשחק במגרש של אספניול ולשמוע את הבוז, כמו שנהניתי בברנבאו. אלה שצעקו נגדי באו למגרש להוציא את התסכול שלהם מהחיים. שיחקנו מצוין גם ב-0:0".

 

ג'ורדי אלבה דחה את השמועות על מעבר לאתלטיקו: "יש לי חוזה עד 2020 ואין לי שום כוונה לעזוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי