זידאן לקראת אתלטיקו: עתידי בריאל לא מעניין אותי כעת

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

המאמן הצרפתי עסוק לטענתו רק בדרבי בחצי גמר הצ'מפיונס מחר (21:45). סימאונה: "יש לבלאנקוס יתרון לא הוגן שהמשחק השני בקלדרון"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד ייפגשו מחר בסנטיאגו ברנבאו לדרבי ענק במסגרת חצי גמר בליגת האלופות. שלושת המפגשים במפעל הסתיימו בניצחון לבן, פעמיים בגמר ופעם אחת ברבע הגמר.  הקולצ'ונרוס רוצים לנקום. החבורה של סימונה לא נוצחה  ב-15 משחקי החוץ האחרונים כשההפסד אחרון היה אי שם דצמבר 2016, אז הפסידה לוויאריאל 3:0. 



זינדין זידאן דיבר לקראת המשחק: "זה שניצחנו בפעמים הקודמות לא אומר כלום, אסור לנו לחשוב על הגמר בקארדיף אלא רק על המשחק מחר. אנחנו לא פייבוריטים. אין לנו יתרון מנטלי. אנחנו הולכים לנסות משהו חדש". הצרפתי התייחס גם לעתידו (חוזהו מסתיים בסוף העונה): "הדבר היחיד שאני חושב עליו הוא המשחק מחר, העתיד לא מעניין אותי ואני גם לא יודע מה יקרה בו. הלוואי והמשחק היה מתחיל עכשיו".



זינדין זידאן. המבחן הגדול ביותר העונה? (Gettyimages)


על כריסטיאנו רונאלדו: "לא שיחקתי איתו, אבל שיחקתי נגדו. הסטטיסטיקה שלו מדהימה. גם זו של רונאלדו הברזילאי. אני מקנא בהם, כי אף פעם לא כבשתי כל כך הרבה. פשוט מסרתי את הכדור".


איסקו
, שנמצא בתקופה מצוינת, צפוי לפתוח מחר במקום גארת' בייל הפצוע:  "אתלטיקו קבוצה שקשה לנצח ושני משחקים מולה מסבכים את המצב עוד יותר. מקווה שננצח אותם כמו בשני הגמרים", אמר הספרדי הנפלא והוסיף: "מול באיירן מינכן לא הרמנו ידיים ואנחנו צריכים לשחק באותה צורה גם הפעם. בפנדלים בסאן סירו שנה שעברה זה היה המשחק הכי מותח בקריירה שלי. הייתי בכזה הלם שאני זוכר רק את רונאלדו מבקיע וכולם רצים לחבק אותו".

 

מגן הקבוצה, דני קרבחאל, חווה את העונה הטובה ביותר של בקריירה שלו הנמיך ציפיות לאוהדים שמצפים למשחק מרובה שערים וגם גיבה את זידאן: "ריאל מדריד נמצאת בשיא של העונה, אבל צפויים שני משחקים קשים בהם לא ייכבשו הרבה שערים. שיטת הרוטציה טובה כי בזכותה אנחנו לא עייפים".

 

דני קרבחאל. העונה הטובה בקריירה (Gettyimages)


מי שיחזור לסגל של ריאל הוא הבלם רפאל וראן. עמיתו למרכז ההגנה פפה וגארת' בייל יעדרו.


 חדשות טובות לאתלטיקו: קראסקו יהיה כשיר


בצד השני של מדריד מרוצים מחזרתו של  קווין גמיירו שחזר בדיוק בזמן וכבש צמד ב-0:5 על לאס פלמאס. הצרפתי כבש לראשונה מאז מרץ  וקצב הכיבוש שלו העונה שער עומד על שער בכל 136 דקות, לשם השוואה קצב כוכב הקבוצה, אנטואן גריזמן, כובש כל 165 דקות. 

 

קווין גמיירו. חזר בתזמון מושלם (AFP)

 

אתלטיקו מדריד תקבל חזרה את יאניק קראסקו שיהיה כשיר למשחק אחרי שחזר לאימונים מלאים. ואם הבלגי לא יפתח את מקומו ב-11 יתפוס ניקולאס גייטאן שהיה מצוין  מול לאס פלמאס. הקבוצה של צ'ולו תאלץ להתמודד עם חוסרים בהגנה כאשר חואנפראן, סימה ורסליקו וחוסה מריה חימנז פצועים ולא יהיו בסגל. גם השוער המחליף מיגל אנחל מויה והקשר אוגוסטו פרננדס לא בסגל.


המאמן דייגו סימאונה התייחס לחיסורים: "ההיעדרויות שלנו הם ברורות, אבל גם אם חסר שחקן זה כדורגל, הקבוצה מחזיקה מעמד. אני יודע מי יפתח במקום חואנפראן". היריבה: "היא תפתח חזק. לא יכול לדמיין את התוצאה של המשחק, נקווה שהוא יהיה צמוד. אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. לפעמים אני יותר עצבני לפני מפגשים 'רגילים'". העובדה שהמשחק השני יהיה בקלדרון: "זה נותן יתרון לא הוגן לקבוצת החוץ אפשרות לקבל עוד 30 דקות לכבוש שער ששווה יותר".


בנושא אחר, בלם הקבוצה, לוקאס הרננדס, האריך את חוזהו עד 2022 בעוד אחיו תיאו מתלבט בין ריאל מדריד לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי