ריאל מדריד הביסה 0:4 את גרנאדה, 1:4 לברצלונה על ויאריאל

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | צילום: AFP

ללא רונאלדו, צמדים של חאמס ומוראטה השאירו את הבלאנקוס צמודים לברצלונה, שנהנתה ממשחק מצויין של ה-MSN. 0:1 לאתלטיקו על אייבר, חיחון שמרה על הסיכוי לשרוד

(גודל טקסט)
 המחזור ה-36 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) כשבקרב על האליפות, הביסה ברצלונה 1:4 את ויאריאל. ריאל מדריד, שוב בהרכב משני, לא התקשתה עם 0:4 על גרנאדה בחוץ. עומר אצילי נכלל בסגל, אך לא שותף.


בשני המשחקים הראשונים של היום השיגו את הנקודות הקבוצות שצריכות אותן – תחילה ספורטינג חיחיון הנאבקת נגד הירידה ולאחר מכן אתלטיקו מדריד שמקווה לסיים את העונה במקום השלישי.


גרנאדה – ריאל מדריד 4:0

עומר אצילי אמנם נכלל בסגל של טוני אדאמס, אך ישב 90 דקות על הספסל וראה את קבוצתו מובסת בלוס קרמנס. ללא כריסטיאנו רונאלדו שקביל מנוחה זינדין זידאן המשיך לעלות בהרכב משני, וראה את חאמס רודריגס (3 ו-11) ואלברו מוראטה (30 ו-35) משלימים צמדים תוך 35 דקות בלבד בדרך ל-0:4.



מוראטה והמחליפים עשו את העבודה (Gettyimages)


התוצאה נשמרה עד הסיום, למרות ניסיונות של שתי הקבוצות ואלופת אירופה השיגה עוד שלוש נקודות רבע לפני משחק הגומלין מול אתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון. ריאל מדריד נשארה צמודה לברצלונה עם משחק חסר. במחזור הבא יארחו הבלאנקוס את סביליה למשחק לא פשוט, שיפתח את השבוע שיקבע את זהות אלופת ספרד.


דקה 3, 0:1 לריאל מדריד: מוראטה שלח כדור לימין שם חיכה ואסקס שפרץ לרחבה ובעט לשער, הכדור פגע בחאמס שדחק מקרוב.


דקה 12, 0:2 לריאל מדריד: ואסקס הרים כדור מימין שהגיע עד לקואנטראו. המגן הפורטוגלי הרים לרחבה שם חיכה חאמס שנגח לרשת של אוצ'ואה כדי להשלים צמד.


דקה 30, 0:3 לריאל מדריד: דנילו שלח כדור רוחב למוראטה, שבעט גבוה למרכז את השלישי.


דקה 35, 0:4 לריאל מדריד: מתפרצת של הבלאנקוס הסתיימה במסירה של אסנסיו למוראטה. החלוץ התגבר על הגנת גרנאדה ובעט חזק משמאל לפינה הימנית של אוצ'ואה והשלים צמד.


ברצלונה – ויאריאל 1:4
אחרי ששני המפגשים האחרונים שלהם בליגה נגד הצוללת הצהובה הסתיימו בחלוקת נקודות,הצליחו שחקניו של לואיס אנריקה לנצח את ויאריאל ולהבטיח לעצמם מחזור נוסף במקום הראשון הרבה בזכות שלישיית ה-MSN, שהגיעה יחד ל-100 שערים משותפים בכל המסגרות.


דקה 21, 0:1 לברצלונה: ליאו מסי ניסה לבעוט לשער אך הכדור פגע בשחקן צהוב והגיע לניימאר שדחק מקרוב לרשת. בזמן ניסיון הבעיטה של הפרעוש הברזילאי היה בספק עמדת נבל.



שחקני ויאריאל לא הצליחו לעצור את מסי (Gettyimages)


דקה 33, 1:1: כדור עמוק מצא את בקמבו לבד מול טר שטגן, החלוץ לא התבלבל וכבש בקלילות.


דקה 45, 1:2 לברצלונה: ליאו מסי עבר שני שחקנים ובעט כדור חלש שפגע בשחקן הגנה, שינה כיוון וחדר לרשת.


דקה 68, 1:3 לברצלונה: לואיס סוארס במבצע אישי ברחבה הכניע בקלות את אנדרס.





חגיגות בקאמפ נואו (Gettyimages)


דקה 82: 1:4 לברצלונה: השופט פסק ליד ברחבת ויאריאל, מסי דייק בפאננקה מהנקודה הלבנה והשלים צמד.


אתלטיקו מדריד – אייבר 0:1

הקולצ'ונרוס נעשו צעד משמעותי לעבר סיום במקום השלישי, הודות לביצוע נפלא של סאול שבדקה ה-69 הכריע את ההתמודדות מול אייבר הקטנה.


 

סאול בעט כדור מדויק לפינה כדי לנצח את המשחק עבור אתלטיקו, אחרי שדייגו גודין פרץ בשמאל, העביר לפרננדו טורס והאחרון השאיר כדור נפלא שהותיר לקשר רק למצוא את הרשת, השער המאה של אתלטיקו העונה בכל המסגרות. גודין האורוגוואי אף הורחק בתוספת הזמן לאחר שספג צהוב שני שלוש דקות בלבד לאחר הצהוב הראשון




@saulniguez marcó nuestro gol 100 de la temporada!#AtletiEibar#AúpaAtletipic.twitter.com/uG3EhTFa6U

— Atlético de Madrid (@Atleti) May 6, 2017

 

כעת דייגו סימאונה ושחקניו פתחו פער של חמש נקודות מסביליה והם קרובים מאוד להבטחת המקום השלישי, כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. לקולצ'ונרוס 74 נקודות לעומת 69 שצברו האנדלוסים.

 

ספורטינג חיחיון – לס פלמאס 0:1

היא עדיין מתחת לקו האדום, אבל הודות לניצחון דחוק משער קריטי של קרלוס קרמונה בדקה ה-67 למאמן רובי ולשחקניו נותר סיכוי לשרוד עונה נוספת.

 

 

חיחיון בזכות הניצחון עדיין במקום ה-18, אבל הפער מלגאנס ירד לשלוש נקודות הפרש – לגאנס תשחק ביום שני מול בטיס במשחק סיום המחזור – ולפחות עד לחיחון סיכוי לשרוד. היה זה ניצחון ראשון שלה אחרי 13 משחקים

 

 

לאס פלמאס נותרה במקום ה-14 עם 39 נקודות במאזנה, עשויה לרדת למקום ה-15 עד סוף המחזור, אולם הבטיחה את הישארותה ועל כן עבורה היה זה משחק לפרוטוקול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי