טיל של הרננדס העניק 0:1 לאלאבס על בילבאו

אלאבס
אלאבס | AFP

המגן שמבוקש אצל ברצלונה וריאל ירה לחיבורים מהאוויר בדקה ה-54 והכריע את הקרב הבאסקי. ולנסיה הביסה 1:4 את אוסאסונה, לה קורוניה המשיכה להסתבך ומלאגה בכושר מצויין

(גודל טקסט)
המחזור ה-36 בספרד נמשך היום (ראשון) כשאתלטיק בילבאו נוצחה 1:0 על ידי אלאבס ולא ניצלה את המעידה של ריאל סוסיאדד כדי לברוח לה במאבק על הכרטיס לליגה האירופית.


אלאבס – בילבאו 0:1

החבורה של ארנסטו ואלוורדה אולי מושפעת מההודעה של המאמן כי לא ימשיך ומנגד החבורה של מאוריסיו פלגרינו המשיכה בעונה הנהדרת שלה. תיאו הרננדס, המגן השמאלי המחוזר שצפוי לעבור לברצלונה או ריאל כבש את שער הניצחון בדקה ה-54 בבעיטה אדירה לחיבורים. בילבאו תנסה להבטיח מקום את המקום השישי במחזורים שנותרו. עבור הקבוצה הבאסקית הצנועה מדובר במשחק רביעי ברציפות בו לא הפסידה לאחות הגדולה יותר, הרצף הטוב ביותר מולה אי פעם.


ולנסיה – אוסאסונה 1:4

העטלפים קטעו רצף ארבעה משחקים ללא ניצחון מול נועלת הטבלה החלשה שכבר ירדה. הכוכב המפתיע של המשחק היה הבלם אסקיאל גאראי שכבש פעמיים (22 ו-45). סימונה זאזה, שבישל את השני, כבש את השער השלישי בדקה ה-70 והעלה את מאזנו לשישה שערים מאז הגיע בינואר. לראשונה בקריירה שלו, האיטלקי כבש ובישל באותו משחק. רודריגו סגר עניין חמש דקות מאוחר יותר. אולבידה צימק בתוספת הזמן.


דפורטיבו לה קורוניה – אספניול 2:1

הקבוצה מגליסיה ממשיכה להדרדר עם שלושה הפסדים ותיקו בארבעת המשחקים האחרונים, ושני מחזורים לסיום העונה נמצאת חמש נקודות בלבד מהקו האדום. לוס פריקוס מנגד, נשארו במקום התשיעי ובעיקר מעבירים את הזמן עד סיום העונה. בדקה ה-14 ניצל ליאו בפטיסטאו טעות בהגנת המארחים כדי לשוט לרחבה ולכבוש את ה-0:1 שהיה ה-15 שלו בליגה העונה. בדקה ה-29 ג'רארד מורנו כבר העלה את האורחים ל-0:2, וגם שער של פלורין אנדונה בפתיחת המחצית השנייה (47) לא עזר.


מלאגה – סלטה ויגו 0:3

מיצ'ל גונסאלס ושחקניו ממשיכים בכושר המצויין וכבר סופרים חמישה ניצחונות בחמש המשחקים האחרונים. בדקה ה-26 התגבר חאבי אונטיברוס בן ה-19 על הגנת התכולים ומ-16 מטרים בעט את ה-0:1 לפינה הימנית של סרחיו אלבארס. רסיו כבש את השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-56, וסנדרו רמירס המשיך בכושר המצויין ובדקה ה-92 קבע 0:3 עם שערו השביעי בשבעת המשחקים האחרונים. מלאגה טיפסה למקום ה-11 על חשבון סלטה, שירדה למקום ה-12 עם משחק חסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי