במדריד קוטלים את ברצלונה, ויניסיוס ג'וניור יגיע רק ב-2018

ויניסיוס ג'וניור. בוחר תמיד את ברצלונה בפלייסטיישן
ויניסיוס ג'וניור. בוחר תמיד את ברצלונה בפלייסטיישן | צילום: AFP

ריאל גברה על הבלאוגרנה פעמיים בקרב על שחקנים שרצתה ובתקשורת חוגגים, הברזילאי יישאר בפלמנגו עד הקיץ הבא. בקטאלוניה מסמנים מטרות אחרות

(גודל טקסט)

ריאל מדריד סיכמה כבר עם שני שחקני רכש השבוע עוד לפני שהעונה הסתיימה, ובתקשורת המדרידאית מלגלגים על כך שברצלונה חולמת וריאל "גנבה לה שני שחקנים מתחת לאף ב-48 שעות".

עושה רושם שבבלאוגרנה לא סגורים על השחקנים שהם רוצים ולא החתימו אף שחקן ואולי זה קשור לבחירת המאמן החדש, אך יחד עם זאת המנהל הספורטיבי רוברטו פרננדס רשאי לפעול לבדו אם הוא רוצה. 


 


 

"מונדו דפורטיבו" פרסם הבוקר, שברצלונה רוצה למכור את ארדה טוראן ב-25 מיליון יורו ולהכניס כסף לקופת המועדון כדי שתוכל לרכוש שחקנים. בבארסה כעסו על הטורקי אחרי שדחה הצעה מסין בינואר, שהייתה מכניסה 30 מיליון יורו לאלופת ספרד ומסדרת לו שכר עונתי של 18 מיליון יורו.




טוראן. בברצלונה מעדיפים שיימכר (Gettyimages)
 

בעוד שתיאו הרננדדס מאתלטיקו מדריד נמכר לריאל מדריד ב-30 מיליון יורו ולא 24 כפי שנטען בהתחלה, בברצלונה טוענים כעת שכלל לא הגישו עליו הצעה, אולי רק כדי למזער את הנזקים.

בקבוצה רוצים לרכוש שחקן שיוכל לשחק טוב באגפים, אבל גם במרכז המגרש. בנוסף לפיליפה קוטיניו מליברפול, השמות שהועלו הם ויטולו מסביליה, מרקו רויס מדורטמונד, אנחל די מאריה מפאריס סן ז'רמן וגם ברנרדו סילבה ממונאקו.




הרננדז. נגד ניימאר גם בעונה הבאה (Gettyimages)

 

עם זאת הדבר לא יהיה פשוט מאחר והמייטי רדס מתכוונים לדרוש 90 מיליון יורו על הברזילאי, שמצידו מעוניין במעבר. בנוסף, לוויטולו חוזה עד 2020 ורויס שהיה מבוקש כבר קודם אמר ב-2015: "היכן אני אשחק אם אנדרס אינייסטה הוא שחקן הרכב קבוע?". כעת המצב קצת השתנה. 

במאמר מערכת ב"מונדו דפורטיבו" נאמר שפלורנטינו פרס שבר את השוק אחרי שביומיים הוציא 62 מיליון יורו על שני שחקנים שאף אחד לא יודע אם יהיו באמת כוכבים. זה אולי מאמר שנועד להגן על ברצלונה, אבל בינתיים ריאל מדריד צוחקת על הקטאלונים.


 


רגיל לשבור את השוק. פרס (Gettyimages) 

 

אגב, ב"אס" חשפו ראיון ישן של הרכש ויניסיוס בו לא הסתיר את אהדתו לניימאר, למסי ולברצלונה. "אני משחק איתה בפלייסטיישן", טען. ב"ספורט" הקטאלוני האשימו את המנהל הספורטיבי רוברט פרננדס בכך שבארסה פספסה את שני הכוכבים הברזילאים גביראל ז'סוס ו-ויניסיוס.

עם זאת, הברזילאי הצעיר צייץ בטוויטר: "אלוהים היקר, תודה ששמעת אותי, שמרת עליי ועשית הכל כדי לגרום לי לחייך!", ברמז עבה לקראת המעבר הצפוי לבירת ספרד. מחר יערוך ויניסיוס בכורה בבוגרים של פלאמנגו,  למרות שסגר בריאל מדריד  אחרי שזו הציע לו כסף רב יותר מברצלונה. הכישרון הברזילאי יצטרף לאלופת אירופה רק ביוני 2018, ויגיע ישר לסגל הקבוצה הבוגרת.

Querido Deus, graças te dou por me ouvir, me guarda e por fazer de tudo para me ver sorrir!! ⚽️⚽️⚽️

— Vinicius Junior (@vini11Oficial) May 8, 2017



הבלאנקוס אמורים לשלם עליו 40 מיליון יורו, ויעקבו אחרי התפתחותו ב-14 החודשים הבאים במדי פאלמנגו. בריאל מדריד שוקלים לשלוח לו מאמן אישי שמקורב גם לפלאמנגו כדי לקדם אותו. הוריו של השחקן ביקרו בבירת ספרד והיו מרוצים ממה שראו. 


 

ג'וניור חתם רק לאחרונה על חוזה בוגרים מקצועני בפלמנגו, הפך לאלוף, למלך השערים ולשחקן המצטיין באליפות דרום אמריקה עד גיל 17. למזלה של קבוצתו, היא מחזיקה ב-100 אחוזים מכרטיסו, כך שכל הסכום מריאל מדריד ייכנס לקופתה. סנטוס למשל, מכרה את ניימאר לברצלונה לפני ארבע שנים וקיבלה רק מחצית מהסכום הזה. 
 

בתוך כך, בברצלונה ממשיכים לעסוק בעימות בין ניימאר לעוזר המאמן חואן קרלוס אונסואה שנטען שאמר לכוכב הברזילאי: "אם תמשיך להתנהג כך, תגמור כמו רונאלדיניו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי