ראפיניה ואנדרה גומש עשויים לעזוב את ברצלונה בקיץ

ראפיניה. אנריקה מרוצה ממנו
ראפיניה. אנריקה מרוצה ממנו | צילום: Gettyimages

בבלאוגרנה רוצים לפנות כסף לרכש בקיץ הקרוב, ושוקלים למכור את הברזילאי שלא מרוצה ממעמדו ואת הפורטוגלי המאכזב. שניהם מבוקשים בפרמייר-ליג

(גודל טקסט)

למרות שהסיכויים לזכות בגביע ובאליפות עוד קיימים, בברצלונה מתכוננים לעונה הבאה ו"מונדו דפורטיבו" מדווח הבוקר (חמישי) שמלבד ארדה טוראן, שני שחקני הקבוצה ראפיניה אלקנטרה ואנדרה גומש עשויים לעזוב את הקבוצה בקיץ.

לגבי ראפיניה, הברזילאי רוצה לשחק במונדיאל 2018 ובברצלונה הוא שחקן מחליף בלבד. הקשר מחזיק בהצעות מפלאמנגו ומהפרמייר-ליג, כשארסנל וליברפול מעוניינות בו וגם יובנטוס מגששת. הוא רוצה להישאר, אבל לא קיבל הבטחה מהמועדון שיהפוך לשחקן הרכב קבוע וולא יודע מה יחליט צוות האימון החדש שימונה. ראפיניה חתום עד 2020 עם סעיף שחרור של 75 מיליון יורו. בארסה רוצה לגייס כסף לרכש גדול בקיץ ומכירת ראפיניה יכולה להתאים לתוכנית.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב את הבלאוגרנה הוא אנדרה גומש. במועדון הקטאלוני קיימת אכזבה גדולה מיכולתו, אבל קיימת התלבטות לגבי עתידו כשבמועדון נשמעים קולות שרוצים לתת לו הזדמנות נוספת לעונה נוספת. כמו במקרה של ראפיניה, יודעים בברצלונה שהם יכולים לקבל כסף טוב על הפורטוגלי שמחזיק גם הוא בהצעות מקבוצות בפרמייר-ליג וגם יובנטוס מתעניינת.


גומש. ישלם את מחיר האכזבה? (Gettyimages)

סביר להניח שאם לואיס אנריקה היה נשאר בתפקיד הוא היה תומך בהשארתו של גומש, אחרי שאמר לאחרונה: "גם לרונאלד קומאן ומיכאל לאודרופ לקח יותר משנה להתאקלם בקבוצה". ברצלונה שילמה לוולנסיה 35 מיליון יורו על הקשר הפורטוגלי ואת הכסף שייכנס ממכירתו היא תוכל לנצל כדי לרכוש שחקנים אחרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי