לואיס אנריקה: "מעולם לא פקפקתי במלאגה"

ניימאר ולואיס סוארס
ניימאר ולואיס סוארס | AFP

בברצלונה מנסים להלחיץ את ריאל מדריד לקראת מחזור הסיום, איבן ראקיטיץ' הבהיר: "אנחנו מאמינים". לואיס סוארס: "מקווים שהם יחליקו"

(גודל טקסט)

 ברצלונה עשתה את שלה כשניצחה אתמול את לאס פלמאס 1:4 עם שלושער של ניימאר, אבל היא לא תלויה בעצמה ומתפללת שסלטה ויגו ומלאגה יעשו עבורה את העבודה מול ריאל מדריד בשני מחזורי הסיום.

"אנחנו חיים עד לרגע האחרון", נכתב ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלוני. בארה רשמה ניצחון שישי רצוף והשוותה את הסדרה הטובה בליגה העונה, כך שניצחון על אייבר במחזור הסיום יהווה שיא העונה. ברצלונה כבשה כבר 112 שערים וצריכה שלושה במחזור האחרון להשוות את השיא שלה לעונה אחת.

המאמן לואיס אנריקה אמר לפני כמה משחקים שהוא סומך על מלאגה שתנצח את ריאל מדריד במחזור האחרון כמו שלסבתא שלו היו גלגלים. אתמול הוא ניסה לתקן את הזנק כשהצהיר: "הכנסתם מילים לפי. אף פעם לא הטלתי דופי במקצועניות של מלאגה".


מלאגה תעזור? אולי סלטה? ברצלונה מחזיקה אצבעות (AFP)

חאבייר מסצ'רנו נפצע בחימום למשחק וג'רארד פיקה אושפז ל-24 שעות בבית החולים בגלל וירוס ולא שיחק. לואיס אנריקה שיבח כמה שחקנים שהחליפו אותם: "אנדרה גומש הוכיח שהוא שחקן טוב בעמדה שונה והוכיח מנטליות ורצון. מרלון הברזילאי בהופעת בכורה ושיחק טוב מאוד ובצורה שקטה. שיחקנו בצורה מאוד אינטליגנטית".

מי שניצב מעל כולם היה ניימאר, שכבש שלושער בפעם הרביעית במדי ברצלונה בליגה. הוא כבש 52 שערים מחוץ לקאמפ נואו. בברצלונה מאמינים שריאל מדריד יכולה להחליק עדיין ואיבן ראקיטיץ' טען: "אני משוכנע שהם יכולים לאבד נקודות בשני המשחקים שנותרו. אנחנו צריכים לעשות הכל כדי שננצח את המשחק האחרון שלנו ולקוות לטוב".

לואיס סוארס הוסיף: "עשינו את הג'וב שלנו ועכשיו אנחנו מקווים שריאל מדריד תחליק". ניימאר רשם את הבישול ה-11 שלו וסוארס ה-13: "אנחנו כאן גם לבשל שערים", אמר החלוץ האורוגוואי. הברזילאי מרלון סנטוס חגג בכורה בברצלונה ואמר: "אני צריך להודות לכל מי שבטח בי. עבדתי קשה כדי שאוכל לשחק. החברים שלי ייעצו לי לשחק בקור רוח והרגשתי ביטחון ככל שהמשחק נמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי