לאפורטה: השקרים, המניפולציות והרעל של ברתומאו חטפו את בארסה

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הנשיא הקודם של הקבוצה הקטאלונית תקף בחריפות את הנשיא הנוכחי, המאמן הבא יוצג ב-29 במאי. וגם: המספרים המטורפים של מסי ובארסה שלא הספיקו

(גודל טקסט)
שנה מאכזבת הסתיימה אתמול (ראשון) בברצלונה עם איבוד האליפות למרות ה-2:4 על אייבר, שלא ניחם אף אחד בקטאלוניה. הכישלון גרר ביקורות חריפות נגד נשיא המועדון ג'וזף ברתומאו. "תיבת הפנדורה" נפתחה על ידי הנשיא לשעבר, ז'ואן לאפורטה, שכזכור הפסיד לברתומאו בבחירות האחרונות ב-2015.

 

לאפורטה פנה לברתומאו באמצעות ציוץ בחשבון טוויטר: "אתה מרוצה עכשיו? כל השקרים, המניפולציות והרעל שלך חטפו את המועדון הזה". לאפורטה היה האיש שעשה את המהפכה הגדולה בברצלונה בעשור הקודם כשמינה את פפ גווארדיולה למאמן והיה אחראי לתקופה המוצלחת ביותר של המועדון בהיסטוריה.


 

ברתומאו עצמו הבטיח לאחר המשחק שההודעה הרשמית על זהות המאמן תהיה ב-29 במאי לאחר גמר הגביע נגד דפורטיבו אלאבס. כזכור, אמש הודלף על ידי העיתון הבאסקי "אל קוריאה" שהמאמן יהיה ארנסטו ואלוורדה, אך ברתומאו טען שהוא אמור להיפגש עם המנהל הספורטיבי, רוברט פרננדס, ולהחליט סופית על זהות המאמן החדש.

Contents avui?????Au va!!! No fotem. La mentida, la intoxicació i la manipulació tenen segrestat el Club. Quo vadis, Barça? #JoanObreLaporta

— Joan Laporta Estruch (@JoanLaportaFCB) 21 במאי 2017



הפסד האליפות
: "חלמנו עד לרגע האחרון. זה לא סיומו של עידן בברצלונה. אנחנו כבר עובדים על העונה הבאה. אני יכול לברך את ריאל מדריד, אבל גם את השחקנים שלנו שנלחמו עד לרגע האחרון".

 

היחסים בין הקבוצה למסי וחידוש החוזה: "אין שום סיבה לבהלה. מסי מצוין בברצלונה ורק היום במשחק ראינו אותו כובש צמד וזוכה במלך השערים של ספרד ואירופה. אין מה לדבר יותר על הליגה חייבים להתרכז בגמר הגביע".



שחקני ברצלונה. לא היו מספיק טובים (AFP)
שחקני ברצלונה. לא היו מספיק טובים (AFP) 


מסי קיבל את "נעל הזהב" הרביעית בקריירה שלו אחרי שהבקיע 37 שערים והקדים את ההולנדי באס דוסט מספורטינג ליסבון שכבש 34. בספרד דורגו אחריו לואיס סוארס עם 28 וכריסטיאנו רונאלדו עם 25. ברצלונה השיגה שיא עונתי של שבעה ניצחונות רצופים וכבשה העונה 116 שערים ובכך קבעה שיא מועדון חדש אחרי ששברה את השיא של 115 שערים שהושג בעונת 2012/13 תחת הדרכתו של טיטו וילאנובה המנוח. לצערה ממוצע של 3.05 שערים למשחק עדיין לא הספיק לזכייה באליפות.

 

המאמן לואיס אנריקה שנפרד מהליגה הודה: "לא היינו טובים מספיק לזכות באליפות. לא היינו עקביים מספיק כדי לזכות בתואר והפסדנו הרבה נקודות דווקא בבית. ההבדל בין הצלחה לכישלון היה דק. לא התארים שזכיתי הם חשובים עבורי אלא האהבה של השחקנים והאוהדים".  סרג'י רוברטו הוחלף במחצית בגלל פציעה ולא ברור אם יהיה כשיר לגמר גביע המלך בשבת.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי