גריזמן: אחזור אחרי הקיץ לאתלטיקו, יש לנו מטרות

אנטואן גריזמן. האליפות כבר רחוקה
אנטואן גריזמן. האליפות כבר רחוקה | צילום: gettyimages

הכוכב הצרפתי ממשיך להתלבט בנוגע לעתידו, חואנפראן הבהיר: "הוא מעולם לא אמר לנו שהוא עוזב"

(גודל טקסט)
כלי התקשורת באנגליה טוענים גם הבוקר (שישי) שז'וזה מוריניו מוכן להפעיל את סעיף השחרור של אנטואן גריזמן שעומד על 86 מיליון ליש"ט כדי לרכוש אותו למנצ'סטר יונייטד, אבל השחקן עצמו שידר לאורך השבוע מסרים הפוכים שגורמים לבלבול רב.

 

בראיון לטלוויזיה הצרפתית ביום שני הצהיר הכוכב ש-60 אחוז שהוא ישחק ביונייטד בעונה הבאה. ביום שלישי בראיון לקראת הוצאת האוטוביוגרפיה שלו "מאחורי החיוכים", אמר: "אני מוכן לזוז ולעזוב את אתלטיקו", ואילו בשעות האחרונות דיבר על רצונו לזכות בתארים חדשים עם אתלטיקו מדריד.


 

גריזמן העביר מסר לאוהדי אתלטיקו באמצעות חשבון הטוויטר של הקבוצה: "הייתה לנו שנה גדולה. אני מקווה להשתפר בעתיד בכל שנה ולזכות בתארים עם אתלטיקו. אעשה ככל שביכולתי. אנחנו מאושרים שהשגנו את המטרות שלנו העונה, למרות שאולי אפשר היה להשיג יותר ולעלות לגמר ליגת האלופות. רצינו אולי יותר, אבל זה לא התאפשר. יש לנו מטרות חדשות לעונה הבאה".

 

הצרפתי לא הזכיר את האופציה של מעבר למנצ'סטר יונייטד. הקבוצה מבירת ספרד לא רוצה למכור אותו, אבל אם האנגלים יפעילו את סעיף השחרור, רק החלוץ יקבע את עתידו. גריזמן הוסיף: "יש לי עכשיו משחקים עם הנבחרת ואחר כך אני מתכוון לצאת לחופשה ולחזור נחוש יותר לקבוצה".


Hablamos con @AntoGriezmann, nombrado #Jugador5EstrellasATM de la temporada ⚪
¡Enhorabuena!#AúpaAtletipic.twitter.com/hMKbq2DFMl

— Atlético de Madrid (@Atleti) 25 במאי 2017

 

מגן אתלטיקו, חואנפראן, התראיין לתוכנית הרדיו "טרנזיסטור" בספרד והצהיר ששחקני אתלטיקו מעולם לא שמעו מגריזמן שהוא עוזב. "הוא שחקן שאוהב מאוד את חדר ההלבשה של אתלטיקו. יש לו כנראה לבטים, אבל הוא צריך להחליט לבד על עתידו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי