סוארס במונולוג פרידה: לואיס אנריקה שינה אותי לחלוטין

לואיס סוארס
לואיס סוארס | AFP

חלוץ בארסה ייעדר מגמר הגביע (22:30, ספורט4) אבל שפע מחמאות למאמן שיערוך הופעת פרידה על הקווים: "פעם לא הייתי רץ אחרי שאיבדתי כדור"

(גודל טקסט)
יום מרגש מאוד צפוי ללואיס אנריקה. המאמן הקטלאוני ירשום בגמר גביע המלך נגד אלאבס (22:30, ספורט4) אתמשחקו האחרון בקבוצה. אם הוא חיפש עוד סיבות להתרגש, יכול להיות שהראיון של לואיס סוארס באורוגוואיי יעניק לו אחת כזו.


החלוץ הנהדר שהגיע בצוותא עם המאמן אך חווה מספר חודשי השעיה לאחר תקרית הנשיכה במונדיאל מול ג'ורג'יו קייליני אמר: "לואיס אנריקה שיפר אותי בצורה משמעותית מאז הגעתי מליברפול. הוא לימד אותי הרבה, בעיקר בצד ההגנתי ואיך להתנהג עם שופטים".


השינוי שהכניס בו המאמן
: "הייתי מתייאש כשהייתי מאבד כדור ומחכה שהכדור יגיע אלי שוב. הוא אמר לי שאסור לי לא לחכות אלא להשתתף בכל שנייה במשחק הלחץ של הקבוצה. הוא ביקש ממני לריב פחות עם שופטים. הוא גם היה שחקן תוקף וידע איך להוציא את המיטב מחבריו".


INJURY NEWS: Luis Suárez out for 15 days with a hamstring injury https://t.co/pWj9Wvslc8#FCBlivepic.twitter.com/lXibasVJsK

— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 25, 2017

סוארס עצמו לא ייטול חלק במשחק הפרידה עקב הרחקה בחצי הגמר, אך בלאו הכי הוא פצוע בשריר הירך ויחמיץ את משחקי אורוגוואי ב-4 וב-7 ביוני נגד אירלנד ואיטליה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי