התקשורת הספרדית משבחת את מסי: "המלך של גביע המלך". מאתייה נפרד משחקני ברצלונה

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הפרעוש זוכה למחמאות בזכות השער והבישול ב-1:3 על אלאבס בגמר, בקטאלוניה מדווחים שהבלם התוודה בפני חבריו על ההחלטה לעזוב וביקש מהם לחתום על כדור למזכרת

(גודל טקסט)
ברצלונה זכתה אמש (שבת) בגביע הספרדי המלך בפעם ה-29 בתולדותיה ופעם שלישית ברציפות אחרי 1:3 על דפורטיבו אלאבס. הקטאלונים זכו בגביע יותר מכל קבוצה אחרת בספרד ובכל הליגות הגדולות באירופה. בארסה היא גם הראשונה ב-64 השנים האחרונות שזוכה בתואר פעם שלישית ברציפות.

 

משמעות הזכייה היא שברצלונה וריאל מדריד ייפגשו שלוש פעמים הקיץ עוד לפני שתתחיל הליגה. השתיים ייפגשו במסגרת גביע האלופות הבינלאומי ב-29 ביולי במיאמי. כמו כן תשחקנה לראשונה מאז 2012 בסופרקאפ הספרדי. אז ניצחה ריאל 1:2 בבית והפסידה 3:2 בקאמפ נואו וזכתה בתואר. המשחק הראשון יהיה בברצלונה והשני במדריד.




מי שכנראה לא ייקח חלק במפגשים האלה הוא
 ז'רמי מתייה.  "מונדו דפורטיבו" מדווח שהבלם בן ה-33 לו נותרה עוד שנה אחת בחוזה, הוא השחקן שהעזיבה שלו את הבלאוגרנה בקיץ הקרוב היא הוודאית ביותר. לפי העיתון הקטאלוני, בחזרה מגמר הגביע המדריד התוודה בקרב חלק מחבריו לקבוצה שההחלטה שלו לעזוב נמצאת בשלבים מתקדמים.



בנוסף, מתייה שהגיע לקאמפ נואו בקיץ 2014, סיפר שהוא מחזיק בשתי הצעות טובות מקבוצות אחרות. הבלם הצרפתי העביר כדור בין שחקני ברצלונה וביקש מהם לחתום עליו כמזכרת, במה שיכול להתפרש כעוד סימן לעזיבה המתקרבת.



מתייה. בדרך החוצה? (Gettyimages)


ב
"מארקה" נכתב שליאו מסי (שער ובישול) הוא מלך 'גביע המלך' ולואיס אנריקה השיג במשחקו האחרון את התואר התשיעי שלו בשלוש עונות מתוך 13 אפשריים. מסי כבש את השער החמישי שלו בגביע העונה והשתווה לכוכבי עבר בטבלת מלך השערים של המפעל.

 

לואיס אנריקה אמר לאחר המשחק: "העתיד שלי? לא יודע מה אעשה". על היריבות עם זינדין זידאן הוסיף: "זו יריבות בריאה. זה טוב שהיא קיימת והכי חשוב להיות גאים בצבעים שלך ובכל דבר שיש לך". 

 

המשחק מול אלאבס: "הם היו נאמנים לסטייל המשחק שלהם. הם סיכנו אותנו כל המשחק עם מסירות ישירות. לנו היה חשוב יותר לשלוט במשחק ושני השערים שכבשנו מחצית ראשונה היו חשובים מאוד".




לואיס אנריקה. נפרד (AFP)
לואיס אנריקה. נפרד (AFP)


מחמאות לשחקנים
: "אני מעריץ את המקצועיות של השחקנים בשלוש השנים האחרונות. התואר הזה שייך לכולם וקיבלתי מהם מאה אחוז של מאמץ. דחפתי אותם כמעט לקצה גבול היכולת. גם אני נתתי את המקסימום והחלטתי להפסיק לאמן, כי זה רק יתן לשחקנים תמריצים חדשים".

 

על מסי: "הוא יוצא דופן בכל פרמטר. היה לי מזל גדול ליהנות ממנו. הוא ללא ספק מספר אחד וכדי להיות כזה הוא חייב לשלוט בכל דבר ולהיות חזק פיזית. הוא שומר על עצמו ועוד יביא הרבה דברים".


3 – Neymar is the first player to score in 3 consecutive Copa finals (2017, 2016 and 2015) since Ferenc Puskás (1962, 1961 and 1960). King. pic.twitter.com/yfbvuJ9Bbm

— OptaJose (@OptaJose) May 27, 2017

 

ניימאר השווה את השיא של פרנץ פושקאש משנות ה-60 אחרי שכבש בשלושה גמרים רצופים. אירוע לא נעים אך צפוי אירע לפני המשחק כשקריאות בוז ושריקות לא איפשרו לשמוע את ההימנון הספרדי. המשמר הלאומי והמשטרה נאלצו להתערב ולדרושו מאוהדי שתי הקבוצות לכבד את המעמד.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי