רשמית: ארנסטו ואלוורדה מונה למאמן ברצלונה

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | צילום: Gettyimages

הקטאלונים כינסו מסיבת עיתונאים והודיעו על מחליפו של לואיס אנריקה, שחתם לשנתיים: "יש לו ידע, ניסיון וסגנון מיוחד", אמר הנשיא ג'וזפ ברתומאו על מאמן בילבאו בארבע השנים האחרונות

(גודל טקסט)
 עכשיו זה רשמי. מזה חודשים שבתקשורת הספרדית הוא מוזכר כמועמד המוביל למשרת מאמן ברצלונה, והערב (שני) הודיעו הקטאלונים על כך שארנסטו ואלוורדה, מאמן אתלטיק בילבאו עד השבוע שעבר, הוא מחליפו של לואיס אנריקה.


נשיא ברצלונה ג'וזפ ברתומאו הודיע על מינויו במסיבת עיתונאים ואמר: "ארנסטו ואלוורדה הוא מאמן ברצלונה החדש. יש לו ידע, ניסיון וסגנון מיוחד. הוא קידם צעירים רבים ויש לו את הדרך של ברצלונה". חוזהו של ואלוורדה הוא לשנתיים הבאות.


ואלוורדה כידוע מחליף את לואיס אנריקה, שלאחר שלוש שנים ותשעה תארים הודיע על עזיבתו וככל הנראה בעונה הבאה ייהנה משנת שבתון. תחת לואיס אנריקה זכתה ברצלונה באליפות ב-2015 באליפות, בגביע, בליגת האלופות, בסופר-קאפ האירופי ובגביע העולם לקבוצות, ב-2016 זכתה בליגה, בגביע ובסופר-קאפ הספרדי וב-2017, במשחקו האחרון בקבוצה, הניף את הגביע הספרדי פעם נוספת.


Ernesto Valverde is the new @FCBarcelona coach.
Welcome, Ernesto!#HolaValverdepic.twitter.com/XBjdEztHRe

— FC Barcelona (@FCBarcelona) May 29, 2017


ואלוורדה בן ה-53, שאימן את אתלטיק בילבאו בארבע השנים האחרונות ושם גם החל את קריירת האימון כעוזר ב-2001/2, שיחק בברצלונה במשך שנתיים, מ-1988 ועד 1990, וזכה עם בילבאו בסופר-קאפ הספרדי על חשבון ברצלונה. בין השאר אימן גם את אספניול, ויאריאל, ולנסיה ואף היה באולימפיאקוס היוונית לשתי קדנציות. משחקו הראשון על הקווים בברצלונה יהיה בחודש יולי, אז תערוך מסע של משחקי הכנה לעונה. הוא יוצג מחר (שלישי) במסיבת עיתונאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי