ואלוורדה יקבל תקציב ענק לרכש, דרכון ספרדי לניימאר?

ואלוורדה
ואלוורדה | AFP

ראשי בארסה יעמידו תקציב רכש של 150 מיליון יורו. ביירין מתקרב, ניימאר עשוי לקבל אזרחי ופיקה עוקץ: "לריאל יש עוד דרך ארוכה לעשות כדי להשתוות אלינו"

(גודל טקסט)
"אס" הספרדי פרסם שראשי ברצלונה יעמידו תקציב רכש גדול לארנסטו ואלוורדה. המאמן החדש יקבל תקציב בגובה 150 מיליון יורו לרכש, ושלושה שמות עומדים על הפרק: קשר פ.ס.ז' מרקו וראטי ב-80 מיליון יורו, מגן ארסנל הקטור ביירין ב-40 מיליון יורו וחלוצה של דורטמונד עומסאן דמבלה שצפוי לעלוץ 30 מיליון יורו.


בעקבות הגעתו האפשרית של דמבלה לקאמפ נואו, בלמה הצרפתי של הקבוצה, סמואל אומטיטי, התייחס לבואו האפשרי, ואמר לאתר "ספורט10": אני והוא מסתדרים מצוין, והייתי מקבל אותו בזרועות פתוחות. אני מודע לכך שבמועדון מתעניינים בו, וגם התעניינו בו בקיץ שעבר. לדמבלה יש איכויות גבוהות מאוד, ואני מאמין שהוא יוכל לתרום לנו הרבה". אומטיטי, שהיה מבין שחקני הרכש הבודדים שהרשימו העונה הוסיף: "לא דיברתי עם עוסמאן על הנושא, אבל אני מקווה שהוא יגיע. קודם הצדדים צריכים להגיע להסכם. במידה ויגיע אני מאמין שייקח לו זמן להסתגל, אני אדאג לו".




עסקת ביירין, שחתם במהלך העונה על הארכת חוזה בארסנל, מתקדמת. על פי "מונדו דפורטיבו", ארדה טוראן, ראפיניה או דניס סוארס עשויים להיות מצועים לארסנל במטרה להפחית את דמי ההעברה. "הרבה דברים יכולים לקרות", אמר המגן שגדל בבארסה. "משמj אותי לשמוע את החדשות על ברצלונה, אבל זה לא תלוי בי".


מחזיקת הגביע מנסה להשיג דרכון ספרדי לניימאר. הקטאלונים רוצים לפנות מקום במכסת הזרים מחוץ לאיחוד האירופי, ודרכון לכוכב הברזילאי יאפשר לקבוצה להוסיף שחקן זר נוסף לסגל. במועדון הקטאלוני משחקים כרגע שלושה זרים: ניימאר (ברזיל), לואיס סוארס (אורוגוואי) והמגן מרלון סאנטוס (ברזיל).



לפי החוק בספרד, אדם אשר רוצה להגיש מועמדות לקבלת דרכון, זכאי לעשות זאת לאחר שהייה בת חמש שנים במדינה. הכוכב הברזילאי משחק בברצלונה ארבע שנים, ולא זכאי לדרכון ספרדי.  אף על פי כן, זר שמדינת מוצאו היא אחת הקולניות הספרדיות בעבר, זכאי לקבל דרכון לאחר שהייה בת שנתיים בספרד.


ניימאר. יקבל דרכון ספרדי? (gettyimages)
ניימאר. יקבל דרכון ספרדי? (gettyimages)


בתוך כך, ג'רארד פיקה ממשיך לעקוץ את ריאל מדריד כהרגלו. הבלם התראיין לתוכנית "מוביסטאר" בספרד, ולא התרשם מהזכיות של הבלאנקוס העונה: "הם אמנם השיגו שני הישגים גדולים העונה, אבל יש להם עוד דרך ארוכה לעשות כדי להשוות את התארים שאנחנו השגנו. ביום שנחגוג זכייה בגביע המלך כמו משוגעים כמוהם, רק אז הגלגל יתהפך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי