מסי דורש מברצלונה: רוצה את ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הארגנטינאי לא מרוצה מתפקודו של המנהל הספורטיבי הנוכחי והציב תנאים לפני שיאריך חוזה. וראטי המועמד המועדף על ואלוורדה, גם אריקסן ברשימות

(גודל טקסט)
האתר "דיאריו גול" פרסם הלילה (בין שלישי לרביעי) שליאו מסי הציב תנאים לראשי ברצלונה לפני שיסכים להאריך את חוזהו. אחד התנאים היה מינויו של ג'ורדי קרויף למנהל המקצועי, עדיין לא ברור האם הדרישה שזה יקרה כבר בקיץ הנוכחי.

 

הכוכב הארגנטינאי הסכים גם למינויו של ארנסטו ואלוורדה למאמן, על אף שלא היה המועמד המוביל שלו. הפרעוש לא מרוצה מעבודתם של המנהל הספורטיבי, רוברטו פרננדס, ואחד המנהלים אלברטו סולר ומנהל את השיחות שלו באופן ישיר עם נשיא המועדון ג'וזף מריה ברתומאו.


 

לפי הדיווח ברתומאו הציע לקרויף את תפקיד המנהל המקצועי בעידודו של מסי. הנשיא רואה בכך סגירת מעגל ובקשת סליחה מיוהאן קרויף, שסיים את העידן שלו בברצלונה בצורה לא נעימה. לפי הידיעה ג'ורדי חושב על האפשרות, אבל כפי הנראה החליט להמתין עם המינוי וקודם לאמן תקופה מסוימת. אם יסכים לחתום בברצלונה, הוא כמובן ירוויח סכומים הרבה יותר גדולים מאלה שמרוויח כרגע במכבי ת"א.

 

צריך להזכיר שמסי תמך בזמנו במינויו של פרננדס, אבל כיום המועדון והארגנטינאי לא מרוצים מהתפקוד של המנהל הספורטיבי ומחפשים לשדרג את האגף המקצועי במועדון. מסי גם דורש מברצלונה למכור את אנדרה גומס ופאקו אלקסר שאיכזבו העונה.


ג'ורדי קרויף. מסי רוצה אותו (gettyimages)
ג'ורדי קרויף. מסי רוצה אותו (gettyimages)


"
מונדו דפורטיבו" כתב הבוקר שמסי אמור להאריך את חוזהו החודש (יוני) והחתימה הרשמית תיערך לאחר שיחזור משני משחקי הידידות של ארגנטינה מול ברזיל וסינגפור ב-9 וב-13 ביוני. החוזה החדש יהיה עד 2022. ג'רארד פיקה גם הוא התייצב מאחורי ואלוורדה כשאמר בראיון: "כל הקבוצות אותן אימן שיחקו כדורגל טוב והוא גם היה שחקן של ברצלונה. הוא יכול לתרום הרבה למועדון". 

 

בנושא החיזוק לעונה הקרובה, מרקו וראטי הוא המועמד המועדף על ואלוורדה ולפי הפרסומים הקטאלונים עושים מאמצים רבים כדי להחתימו. גם כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם ברשימות של המאמן החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי