רונאלדו מבקש 30 מיליון יורו לעונה וחופשה ארוכה

רונאלדו
רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד, שישתתף בגביע הקונפדרציות שיחל בשבוע הבא עם פורטוגל, צפוי להחמיץ את המפגש מול ברצלונה בגביע האלופות. וגם: האם שכרו ישתווה לזה של ליאו מסי?

(גודל טקסט)
 בשבוע שעבר פרסמה התקשורת הספרדית שליאו מסי צפוי בתקופה הקרובה לחתום בברצלונה על חוזה חדש ומשודרג עד 2021 או 2022 שבמסגרתו ירוויח לא פחות מ-30 מיליון יורו לעונה – כל זאת בזמן שכריסטיאנו רונאלדו מרוויח בחוזהו הנוכחי בריאל מדריד 22 מיליון יורו לעונה.

לאחר שהוביל את ריאל מדריד לאליפות ולשני גביעי ליגת אלופות רצופים, דורש CR7 שחוזהו יבהיר מיהו השחקן הטוב ביותר בעולם ומעוניין לכל הפחות ששכרו ישודרג וישתווה למספרים האסטרונומים שאמור לקבל הפרעוש.

 



לטענת פרסומים בפורטוגל, הידיעות האחרונות שטענו כי קבוצה סינית הציעה 200 מיליון יורו במטרה לרכוש את רונאלדו (לפני שכר של 120 מיליון יורו) היו למעשה במטרה להפעיל לחץ על ריאל מדריד, כדי שזו תעלה את שכרו. העיתון הפורטוגלי "קוראו דה מאניה" פרסם במהדורה הדיגיטלית שלו שייתכן ואנשי רונאלדו ואפילו הסוכן ז'ורז' מנדש אחראים לפרסומים אלו.



CR7. מפעיל לחץ על הבלאנקוס, כך עושה רושם (AFP)


בתוך כך, הבוקר נכתב שרונאלדו ביקש מנשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס חופשה ארוכה יותר בקיץ, משמע לחזור מאוחר יותר לאימוני הקבוצה. אחרי עונה ארוכה ומתישה, ולצד הדיווחים שביום חמישי האחרון נולדו לו תאומים בארצות הברית, רונאלדו כידוע גם ישחק עם פורטוגל בגביע הקונפדרציות שיסתיים ב-2 ביולי. הוא ביקש חופשה לחודש וכנראה לא ישחק עם ריאל מדריד נגד ברצלונה בגביע האלופות ב-29 ביולי במיאמי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי