הסוף של MSN? דיווח: מסי ישחק כפליימייקר

מסי חוגג
מסי חוגג | Gettyimages

מאמן ברצלונה החדש ארנסטו ואלוורדה מעוניין לצרף את ג'רארד דאולופאו ולהעניק לו את חולצת ההרכב, כך שהפרעוש יוסט למרכז השדה

(גודל טקסט)

 ארנסטו ואלוורדה טרם העביר אימון בכורה כמאמן ברצלונה, אבל תכניותיו של העומד החדש על הקווים בקאמפ נואו מתחילות להתברר ככל שמתקרבת עונת 2017/8.

ואלוורדה, שהגיע מאתלטיק בילבאו בתור מחליפו של לואיס אנריקה, החליט לפצל את שלישיית MSN – כך שניימאר, מסי ולואיס סוארס לא ישחקו כשלישיית החוד, נטען היום באתר "GOAL". רצונו של ואלוורדה להשיב את ג'רארד דאולופאו וסימונו של עוסמן דמבלה מדורטמונד בתור אלרנטיבה למקרה שהאקס לא ישוב, מעידה כי ואלוורדה מייעד מעדיף את אחד מהשניים הללו בכנף ימין, כך שלאחד מבין מסי, סוארס וניימאר לא יהיה מקום בשלישיית החוד.

המשמעות היא היא שהארגנטינאי יעבור למרכז השדה וישחק כפליימייקר, לעמדה בה שיחק בשלבי סיום העונה כאשר ברצלונה עברה למערך 3-4-3 – אז בצד ימין שיחק ראפיניה, אולם הרצון הוא להתחזק בעמדה זו.


דאולופאו. חצי עונה במילאן ובחזרה לברצלונה? (Gettyimages)

דאולופאו, שעזב את ברצלונה לטובת אברטון, לא התאקלם יתר על המידה בטופיז ובינואר האחרון הושאל למילאן, שם העלה בשנית את מניותיו. כעת הקשר בן ה-23 נחשב למועמד הבכיר של ברצלונה ואף זכה לזימון מחודש לנבחרת ספרד בזכות יכולתו במדי הרוסונרי. לברצלונה למעשה אופציה לרכוש אותו בחזרה עבור 12 מיליון יורו, כחלק מהעסקה שלה עם אברטון. האופציה להשיבו תפוג בסוף החודש ולאחר מכן ברצלונה רק תוכל להשוות הצעות שיקבל, אם יקבל, הקשר.

באשר לדאולופאו עצמו, כך לפי הדיווח, הוא מוכן לשוב לקבוצה אך ורק אם יובטח לו מעמד של שחקן הרכב. בקיץ הבא כידוע ייערך המונדיאל ברוסיה, ועל כן שחקנים רבים חוששים לוותר על מעמדם ומעדיפים להישאר בקבוצותיהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי