פלורנטינו פרס ימשיך לכהן כנשיא ריאל מדריד

פרס
פרס | AFP

אף מועמד לא הציע את מועמדותו והנשיא ימשיך בתפקיד עד 2021 לפחות. המשימה העיקרית: השארת כריסטיאנו רונאלדו. דיווח: אמבפה הודיע למונאקו על רצונו לעבור לבלאנקוס

(גודל טקסט)
בצל ההתעסקות בסוגיית כריסטיאנו רונאלדו, פלורטינו פרס ימשיך לכהן כנשיא ריאל מדריד עד 2021 לאחר שאף מועמד אחר לא הגיש את המועמדות שלו לרוץ נגד הנשיא המכהן. בפעם השלישית הוא נבחר לתפקיד מבלי שתהיה לו אופוזיציה.


הבעיה העיקרית כמובן תהיה הניסיון להשאיר את הכוכב הגדול שמעוניין על פי כל הדיווחים לעזוב את מדריד ומאס בהתנהגות שלטונות המס הספרדי והקהל כלפיו. רונאלדו הספיק להבהיר לסוכנו ז'ורז' מנדש שיעשה הכל להשיבו למנצ'סטר יונייטד. 


דבר אחד שיצטרך להיפתר הוא יחסיו האישיים עם ז'וזה מוריניו שלא היו מושלמים כששיחק בריאל מדריד, אבל לפי העיתון מוריניו מוכן לעשות סולחה ולשכוח את העבר. יש לציין כי במסיבת העיתונאים להצגתו של פרס, נשיא ריאל דיבר בקצרה וכלל לא התייחס לסוגיית CR7. 


במקביל פרס עשוי לזכות על פי ה"מארקה" בקיליאן אמבפה. הצרפתי הלוהט של מונאקו הבהיר לראשי המועדון מהנסיכות כי הוא רוצה לעזוב עוד הקיץ ולהגיע לריאל מדריד. מה מפריד כעת בין הצדדים? כנראה סכום עתק.


Marca: Kylian Mbappé has told Monaco he wants to leave this summer and play for Real Madrid

— Kaveh Solhekol (@SkyKaveh) June 18, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי