"מסי היה משחק בריאל אם הייתי עובר למדריד"

מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו | Gettimages

סוכן השחקנים, שהיה מי שליווה את מסי כשהגיע לספרד בגיל 13, חשף: "היו נסיבות שגרמו לי בסופו של דבר לעבור לגור בברצלונה, אחרת הוא היה נבחן בריאל". ומה הוא חשב עליו במפגש הראשון בשדה התעופה?

(גודל טקסט)

 ליאונל מסי מזוהה עד מאוד עם ברצלונה, הרי שמשנת 2000 הוא משחק במועדון, אבל יש מי שטוען שלא היה חסר יותר מדי שהפרעוש היה הופך דווקא לסמל של ריאל מדריד. סיפור ביזארי, אבל כך זה היה.

הוראסיו גאג'יולי היה מי שייצג וליווה את ליאו מסי כשבגיל 13 הוא עזב את ארגנטינה והגיע לספרד, ובראיון מיוחד שהעניק ל"גלובו" סיפר לכבוד יום הולדתו ה-30 של מסי שחל היום: "הייתי אמור לעבור למדריד, אבל יש נסיבות בחיים שהובילו לכך שעברתי לברצלונה. אם הייתי מתגורר במדריד, מסי היה מגיע למבחנים בריאל – אבל בסופו של דבר לקחתי אותו למבחנים בברצלונה. אלו החיים וזה כל הסיפור, הוא יכול היה להיות שחקן ריאל היום באותה מידה".

גאג'יולי נשאל מדוע כלל רצה לעבור מסי לספרד והשיב: "המשפחה רצתה שהוא ינסה את מזלו בעיר שאתגורר בה ואוכל לסייע לו. עברתי לברצלונה ולקחתי אותו למבחנים".


מסי. יכול היה להגיע למבחנים במדריד באותה מידה (Gettyimages)

לקראת סיום הראיון נשאל הסוכן כיצד התרשם ממסי בן ה-13, והדהים כשאמר: "הרושם הראשוני לא היה טוב. ראיתי בשדה התעופה ילד שלא יכול לשחק כדורגל, הוא היה קטן מדי ורזה. כשראיתי אותו על הדשא בברצלונה מתאמן כבר הבנתי שהוא יכול להיות שחקן נפלא ללא שום ספק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי