תוכנית מגירה: ברצלונה במו"מ עם פאוליניו, גם סאול מועמד

פאוליניו
פאוליניו | Gettimages

בספרד מדווחים: הקטאלונים מנסים לצרף את קשר אברגרנדה שאישר בברזיל: "יש לי הצעה מבארסה, זה מחמיא". לןקאס לימה הצהיר: "תכתבו מה שבא לכם, אני חתום בסנטוס"

(גודל טקסט)
מרקו וראטי אולי לא יגיע לברצלונה, אבל שם חדש בפנקס על פי דיווחים ב"ספורט" הקטאלוני הבלאוגרנה סימנה את קשר נבחרת ברזיל, פאוליניו כתוכנית מגירה.


הקשר בן ה-28 שמככב בגוואנגז'ו אברגרנדה, לא רשם הצלחה גדולה אחרי שהגיע לטוטנהאם בתום מונדיאל 2014 אבל מאז עבר לסין הוא נמצא במגמת נסיקה והפך למוציא לפועל גם אצל הסלסאו.


הקשר עצמו אף אישר בראיון בברזיל כשאמר: "יש לי הצעה מברצלונה. זה מאוד מחמיא שמאוד כזה מתעניין בי ואין לזה מחיר". סעיף השחרור של פאוליניו אגב עומד על 40 מיליון יורו, זול יותר מזה של וראטי. האם הדרך חזרה לאירופה תהיה מהירה ומפתיעה? כלל לא בטוח. הסכומים אותם מרוויח הקשר בסין גבוהים ובארסה תיאלץ לשלם לו שכר של יותר מעשרה מיליון יורו בעונה.


#PortadaSPORT ¡Esta es nuestra portada de hoy!https://t.co/6nKGodoWOh

— Diario SPORT (@sport) June 25, 2017


לוקאס לימה עורר סערה בימים האחרונים, בעקבות הידיעות על כך שחתם בברצלונה. הברזילאי בן ה-26 הכחיש את הידיעות הללו, כשאמר באופן חד משמעי: "אני לא יודע את זה, וזו בעיה גדולה. אתם – התקשורת, יכולים לומר ולכתוב מה שבא לכם. למה אתם הולכים מסביב ולא באים אל השחקן לשאול מה קורה?". לימה המשיך את דבריו והצהיר: "אני תחת חוזה עם סנטוס. מתי אמרתי שאני עוזב? תחשבו על זה בתבונה – אתם באמת חושבים שאני עד כדי כך טיפש לומר שאני חתום בברצלונה, במקום שבו העיתונאים נמצאים ואפשר לצלם אותי? תחשבו מה שאתם רוצים, אני תחת חוזה בסנטוס".


שם נוסף שמועמד להגיע לקאמפ נואו במקום האיטלקי של פ.ס.ז' הוא סאול ניגס מאתלטיקו מדריד. לפי דיווח ב"אס", הקשר שנמצא כעת ביורו עד גיל 21 עם נבחרת ספרד מתאים מאוד לפרופיל שהמאמן ארנסטו ואלוורדה רוצה לראות במרכז המגרש, בנוסף לגילו הצעיר (23) שמתאים למגמת הצערת הסגל בבלאוגרנה.



סאול. מבוקש בקטאלוניה (Gettyimages)


במחזיקת הגביע מודעים לכך שלא יהיה פשוט להביא את סאול מאתלטיקו מדריד בה הוא משמש כשחקן מרכזי מאחר והקולצ'ונרוס יוכלו להביא לו מחליף רק בינואר 2018 בעקבות עונש איסור ההעברות שקיבלו מפיפ"א. סעף השחרור של הקשר אגב, הוא 80 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי