הרננדס: "חולם לשחק בריאל מדריד מאז שאני ילד"

ניימאר מול תיאו הרננדס
ניימאר מול תיאו הרננדס | Gettyimages

המגן הצעיר ששייך לאתלטיקו מדריד יעבור ליריבה העירונית תמורת 26 מיליון יורו: "אני מאוד נרגש, אשתף פעולה עם השחקנים הכי טובים בעולם"

(גודל טקסט)
תיאו הרננדס צפוי להיות מוצג כשחקן ריאל מדריד כבר בימים הקרובים. אחרי שהושאל מאתלטיקו לאלבס בעונה האחרונה והרשים את הבלאנקוס, הם יפעילו את סעיף השחרור שלו על סך 26 מיליון יורו ולאחר שהכסף יועבר ליריבה העירונית הוא ישוחרר רשמית ויוצג בסנטיאגו ברנבאו.

בימים אלו המגן נמצא בלוס אנג'לס כחלק ממחנה אימון עם ילדים, ושם הוא סיפר לעיתונאים מקומיים במפתיע: "מאז שאני ילד אני חולם לשחק בריאל מדריד. אני מצפה כבר לעונה הבאה ומתרגש מאוד להיות בקבוצה ולשתף פעולה עם השחקנים הכי טובים בעולם", אמר הצרפתי בן ה-19.


"אני יודע שיהיה עליי לעבוד קשה ושאני אצטרך להילחם", הוסיף המגן השמאלי שעדיין שייך לקולצ'ונרוס, "אבל אני מאוד נרגש להגשים את החלום". כבר בחודש שעבר פורסם שהוא עבר את הבדיקות הרפואיות ולמעשה הצטרפותו לריאל כבר די מובנת מאליה, אולם זוהי הפעם הראשונה שהרננדז עצמו התייחס לכך רשמית.


בעונה האחרונה כמושאל באלאבס רשם המגן הצעיר 32 הופעות, בישל ארבעה שערים וכבש פעם אחת. אלאבס שילמה תמורת שאילתו כמיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי