פאוליניו לברצלונה? סקולארי: "בטוח שהוא יחליט נכון"

פאוליניו
פאוליניו | צילום: Gettyimages

קשר גוואנגז'ו אברגנרדה הודה מוקדם יותר החודש שהקטאלונים הגישו הצעה, מאמנו בסין הבהיר: "הוא יודע את דעתי בנושא, שוחחנו על כך"

(גודל טקסט)
 הקשר הברזילאי פאוליניו, אקס טוטנהאם וכיום בגוואנגז'ו אברגרנדה הסינית, הודה מוקדם יותר החודש שברצלונה פנתה אליו, אולם הבהיר כי בשלב זה המעבר לספרד אינו על הפרק. כעת הוא סיפק ברשתות החברתיות רמז לכך שאולי בכל זאת הוא בדרכו לקטאלוניה.

אמנם מדובר ברמז די סתמי, אבל בכל זאת – פאוליניו בחר לעשות לייק לפוטושופ שלו לובש את מדי ברצלונה, דבר שעד עתה לא קרה, בין אם במקרה או שלא. באתר "Goal" פורסם כי מאמן אברגרנרדה פליפה סקולארי נתן לפאוליניו את האור הירוק לעבור לברצלונה, שלפי השחקן עצמו מנהלת עמו מו"מ בשבועות האחרונים.


בהמשך לדבריו של הקשר, התייחס כעת גם סקולארי את אישורו למעבר כשאמר ל-ESPN ברזיל: "דיברתי עם פאוליניו על כך והוא יודע את דעתי בנושא. אם יגיע הזמן שאצטרך להצהיר בנושא, אביע את דעתי. אני בטוח שפאוליניו יקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו".




פאוליניו במדי ברצלונה. התמונה שהסעירה את הרשת (מסך)


פאוליניו רק בן 28, אבל ביולי 2015 הוא בחר לעזוב את אירופה לטובת הליגה הסינית ונרכש עבור 14 מיליון יורו על ידי גוואנגז'ו אברגרנדה. בקיץ 2013 טוטנהאם רכשה אותו מקורינתיאנס הברזילאית עבור קרוב ל-20 מיליון יורו, אך בשנתיים בלונדון רשם רק 2,859 דקות בפרמייר-ליג וכבש שישה שערים ב-45 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי