מסי יאריך חוזה עד 2021 ויהפוך למשתכר הגבוה בעולם

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

בקטאלוניה משוכנעים שהפרעוש יחתום רשמית על המשך דרכו בברצלונה מיד עם חזרתו מירח הדבש בעוד שמונה ימים. הוא צפוי להרוויח 22 מיליון יורו בכל עונה אחרי מסים

(גודל טקסט)

תקופה ארוכה שהתקשורת הקטאלונית משוכנעת שליאו מסי יאריך את חוזהו בברצלונה, אבל לפי הדיווחים בשבוע האחרון – שהגיעו לשיאם בשעות האחרונות – זה יקרה כבר בעוד כעשרה ימים

בימים אלו נמצא "הפרעוש" עם אשתו אנטונלה רוקוסו, הם מבלים את ירח הדבש שלהם אחרי שנישאו רק ביום שישי האחרון ברוסאריו, עיר הולדתם בארגנטינה, והמועד בו אמור לחזור מסי לברצלונה לקראת אימוני פתיחת העונה הבאה הוא ב-12.7. 

בעוד שמונה ימים בדיוק אמורים לשוב לשחקני ברצלונה הבכירים להכנות לעונת 2017/8, כשבין השאר נערכים בימים אלה המבדקים הרפואיים והפיזיולוגיים ולכן גם ליאו מסי ישוב בימים אלו. כעת בקטאלוניה משוכנעים שחוזהו החדש ייחתם מיד לאחר חזרתו לספרד. את ירח הדבש מבלים ליאו מסי ומשפחתו באיים הקאריביים.


מסי ואשתו. החוזה החדש אחרי ירח הדבש

מסי, שכידוע זכה חמש פעמים בכדור הזהב ובגיל 30 כבר הספיק לרשום 13 עונות בברצלונה, 583 הופעות ו-507 שערים, מסיים את חוזהו בקיץ 2018 ועל כן קבוצתו רוצה לחתום על המשך דרכו מוקדם ככל שניתן. לפי הדיווחים הוא יחזור עד 2021 עם אופציה לעונה נוספת, וישתכר 22 מיליון יורו לעונה אחרי מסים – מה שיהפוך אותו לכדורגלן עם החוזה היקר בעולם.

את הופעת הבכורה ערך מסי בשנת 2004 ומאז הוא זכה ב-30 תארים. לאורך הקריירה הוא אמר לא פעם כי ישמח לסיים את הקריירה בניואלס אולד בויס הארגנטינאית, הקבוצה בה שיחק עד שעבר לברצלונה בגיל 13, אולם לאחרונה הבהיר כי ייתכן שייפרוש בקטאלוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי