ברתומאו: מסי מעלה שמות של שחקנים שהוא רוצה לחיזוק

ליאו מסי
ליאו מסי | צילום: AFP

נשיא ברצלונה העניק ראיונות מרתקים לתקשורת הקטאלונית: מסי ("הביא גאונות לקבוצה"), ואלוורדה ("בחרנו בו כי הוא צנוע"), דני אלבס ("רצה לעזוב") ו-וראטי ("הוא רוצה להגיע, פ.ס.ז' לא מסכימה לנהל מו"מ")

(גודל טקסט)
נשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתומאו, התראיין הבוקר (שישי) לעיתונים הגדולים בקטאלוניה וסיפר בהרחבה על החתמתו של ליונל מסי והרצון לראות את מרקו וראטי בקבוצה בעונה הבאה.

 

על מסי: "הוא אמר לי שהוא רוצה להישאר בברצלונה ושאדבר עם אבא שלו ובזה זה נגמר. מעולם מסי לא גרם לי לסבול, אפילו לא לדקה אחת במשך המו"מ". כשנשאל האם זה נכון שמסי יקבל עשרה אחוזים מהתקציב של הקבוצה ענה: "אני לא יכול לומר מספרים, אבל הוא יקבל את השכר הכי גבוה בעולם לספורטאי קבוצתי".

 


התרומה של מסי לברצלונה
: "רונאלדיניו הביא לברצלונה את החיוך והקסם, אנדרס אינייסטה את היציבות, אבל 2008 מסי הביא את האומנות והגאונות לברצלונה וזה שינה לחלוטין את הקבוצה".

 

הדרישות של מסי לחיזוק: "מסי והחברים שלו מעלים שמות של שחקנים, אבל מי שקובע הוא המנהל הספורטיבי רוברטו פרננדס. מסי מעולם לא דרש שחקן זה או אחר".


דני אלבס.
דני אלבס. "הוא רוצה לעזוב את ברצלונה" (AFP)


על המאמן החדש ארנסטו ואלוורדה: "אני ורוברטו פרננדס עשינו רשימה של מועמדים. בחרנו בו בגלל שהוא צנוע, אינטליגנט וחכם".

 

הוויתור על דני אלבס: "זו לא הייתה בעיה עם ההנהלה. הוא יודע טוב מאוד שזה היה עניין אישי שלו והוא רצה לעזוב".


מרקו וראטי. פ.ס.ז' לא מוכנה לשמוע (AFP)
מרקו וראטי. פ.ס.ז' לא מוכנה לשמוע (AFP)


המו"מ עם מרקו וראטי: "הוא רוצה לבוא לברצלונה ואנחנו רוצים אותו, אבל פאריס סן ז'רמן לא רוצה להתחיל בכלל במו"מ. חבל מאוד שרק בספרד יש סעיפי שחרור לשחקנים. בליגות אחרות זה לא קיים וזה יוצר לנו בעיות כמו עם וראטי. אם לווראטי היה סעיף שחרור היינו הולכים עליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי