כולם בעקבות ניימאר: האנשים שלוחצים על הכוכב מאחורי הקלעים

ניימאר
ניימאר | צילום: אילוסטרציה

היהלום של ברצלונה מוקף מערכת שלמה של יועצים ואינטרסנטים שכולם מנסים להשפיע על החלטה גורלית אחת - היכן ישחק הברזילאי בעונה הבאה? כל הפרטים בכתבה

(גודל טקסט)

מי שהיה פותח הבוקר את עיתוני הספורט של אירופה ללא רקע מוקדם, היה חושב שקיים רק שחקן אחד באיזור. "מונדו דפורטיבו" הקדיש שני עמודים ראשונים בעיתון על כך שניימאר נשאר בברצלונה סופית. האתר "גול.קום" שחרר הצהרה של ניימאר שטוב לו בברצלונה והוא נשאר. גם בל'אקיפ סיפרו שכנראה הוא לא ישחק השנה בפאריס סן ז'רמן, אבל מהעבר השני פורסם שאביו הגיע לשיחות עם ראשי הקבוצה.


אם העסקה תצא לפועל וניימאר בכל זאת יעבור לפאריס סן ז'רמן בשלב כלשהו, מדובר בסכום כולל של 500 מיליון יורו, אם לוקחים בחשבון את סעיף השחרור שלו שעומד על 222 מיליון יורו ומשכורות שנתיות של 25-30 מיליון יורו כולל מיסים, כך נטען בל'אקיפ.
 


מה שמעניין בכל הסיפור הוא מה קורה מאחורי הקלעים. מי לוחץ על ניימאר להגיע ומי היה רוצה שיישאר בברצלונה. הל'אקיפ פרסם מפה לאלה שלא מבינים מה בדיוק קורה עם הכוכב של ברצלונה.


ניימאר בהדמיה של המעבר שיטריף את העולם
ניימאר בהדמיה של המעבר שיטריף את העולם


אביו של ניימאר ניימאר סניור, בעל האינטרס הכי גדול במעבר. הסיבה כמובן שהוא יכניס הרבה כסף לכיסו ולמשפחה. נראה כאילו אביו של ניימאר ממש נהנה להלחיץ את ברצלונה כל פעם מחדש. הוא נפגש כבר מספר פעמים עם נאסר אל חליפי בשנתיים האחרונות שהסביר לו את משמעות הפרוייקט של פ.ס.ז', וגם יותר מרמז שבנו ישחק עם כמה ברזילאים מהנבחרת וזה עדיף לו.


ואגנר רייביירו – הסוכן הישן של ניימאר, שיצר את הקשרים הראשונים עם פ.ס.ז' והיה אורח על היאכטה של חליפי באיביזה בפעם הקודמת שהם נפגשו. אם הוא יוכל לשכנע את ניימאר לעבור הוא יקבל הרבה כסף כבונוס. בית המשפט בסאו פאולו הטיל עליו מאסר על תנאי של חמש שנים וארבעה חודשים על העלמת מיסים.


דני אלבס – אחד החברים הכי טובים של ניימאר מהנבחרת ומברצלונה. טיאגו סילבה, מרקיניוס ולוקאס מורה מדברים כל פעם על פ.ס.ז' עם ניימאר ולוחצים עליו לבוא. מרקיניוס אומר: "הברזילאים בפ.ס.ז' הם מושבה חזקה. תמיד אנחנו זורקים לו שיצטרף אלינו".


דני אלבס. המושבה הברזילאית בפאריס תגדל?
דני אלבס. המושבה הברזילאית בפאריס תגדל?


חברים של ניימאר – אלו מברזיל שעוקבים אחריו מרגע שנחת בברצלונה. הם מייעצים לו כחברים, רוצים את טובתו ושיהיה מאושר. מצידם שיישאר בברצלונה או יעבור לפ.ס.ז'. העיקר שיהיה מבסוט. בין המקורבים לשחקן חברתו לשעבר ברונה מרקזיניה, שחקן הכדורעף ברוניניו, הגולש גבריאל מדינה והזמר טיאג'יניו. גם גבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי נמצא איתו בקשר רצוף והם מדסקסים על מהלכים.


אנדרה קורי וראול סנלהי – אנשי הנהלה של ברצלונה שעובדים מאחורי הקלעים ימים כלילות כדי לשכנע את ניימאר לא לעשות שטויות ולהישאר בברצלונה. הם נחשבים לחיילים הקטנים של ג'וזף ברתומאו, נשיא הבלאוגראנה.


ניימאר – בסופו של דבר הוא היחיד שייקבע. עושה רושם שאם היה תלוי בו ולא היה נתון למערכת לחצים הוא היה נשאר בלי למצמץ. נכון לעכשיו הוא גם הצהיר שיישאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי