זינדין זידאן: רונאלדו הוא ריאל מדריד ויישאר איתנו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

מאמן הבלאנקוס חיסל את השמועות על עזיבתו של הכוכב הפורטוגלי: "הוא בחופשה ונחכה לו שיסיים". מונאקו דורשת סכום מופרז על אמבפה, טוליאן יחליף את דנילו?

(גודל טקסט)

זינדין זידאן שם קץ לסאגת כריסטיאנו רונאלדו. עד היום לא הייתה התייחסות רשמית מצד המועדון לגבי עזיבה אפשרי, של הפורטוגלי, ומאמנה של ריאל מדריד התראיין על הנושא במסיבת עיתונאים בארצות הברית ואמר: "הוא בחופשה ונח טוב. נחכה שהוא יסיים את החופשה ואז הוא יחזור אלינו. זה הכל".

פרשיית העלמת המס של רונאלדו לא נפתרה, ולאחרונה פשטה משטרת ספרד על היאכטה של הכוכב וגרמה להלם לו ולאורחיו. זידאן לא התייחס לנושאים הללו והצהיר: "לא דיברתי איתו, אבל בסופו של דבר רונאלדו הוא ריאל מדריד ויישאר איתנו. נקודה".

בתוך כך, "מארקה" הספרדי פרסם שאם ריאל תרצה לרכוש את קיליאן אמבפה, היא תאלץ להיפרד מ-190 מיליון יורו. ואדים ואסלייב, סגן נשיא מונאקו, קבע את הסכום בטענה שהוא הגיוני ביחס לסכום שפ.ס.ז' צפויה לשלם על ניימאר – 222 מיליון יורו, ומתקווה שהבלאנקוס יירתעו מהסכום.

כמו כן, דיווח בספרד טוען שריאל מדריד מעוניינת לצרף את מגן הופנהיים, ג'רמי טוליאן. הגרמני בן ה-22, שיכול לשחק מימין ומשמאל, הצטיין באליפות אירופה עד גיל 21 ופתח ב-14 משחקים בהופנהיים בעונה שעברה.

זידאן ורונאלדו. המאמן שם קץ לסאגה סביב הפורטוגלי (gettyimages)
 זידאן ורונאלדו. המאמן שם קץ לסאגה סביב הפורטוגלי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי