דיווח: מונאקו תדרוש מריאל 190 מיליון יורו על אמבפה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

בצרפת טוענים שהבלאנקוס ניהלו מו"מ עם החלוץ באישור קבוצתו ושתנאיו סוכמו, אך במדריד מאמינים כי יצטרכו לשלם 130 מיליון יורו ובנסיכות חושבים אחרת. בנזמה יעבור בתמורה?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד הכניסה (וחסכה) לקופת המועדון לא מעט כסף בשבועיים האחרונים אחרי שחרורן של חאמס רודריגס בהשאלה לבאיירן ומכירת אלברו מוראטה לצ'לסי, וכעת בבלאנקוס משוכנעים יותר מתמיד בכך שיצליחו להנחית עוד הקיץ את קיליאן אמבפה הצעיר ממונאקו.

לפי הדיווחים האחרונים, ריאל מדריד כבר סיכמה עם החלוץ בן ה-18 את כל תנאיו וכעת כל שנותר הוא לסכם עם מונאקו על דמי ההעברה שצפויים להיות כ-130 מיליון יורו. מוראטה נמכר לבלוז לפי דיווחים בכ-80 מיליון יורו, הקולומביאני הושאל לבאיירן לשנתיים עבור 10 מיליון יורו ובנוסף מריאנו דיאס עבר לליון תמורת 8 מיליון יורו ודייגו יורנטה לוויאריאל תמורת 6 מיליון יורו, כך ש-104 מיליון יורו נכנסנו לחשבון והכסף הזה צפוי להיות מושקע בהבאת אמבפה. גם דנילו עשוי לעבור למנצ'סטר סיטי תמורת כ-30 מיליון יורו.

לפי ידיעה בעיתון הצרפתי ל'אקיפ", בריאל מדריד נקטו בגישה אחרת לחלוטין מזו של שאר הקבוצות, היו בקשר עם מונאקו וקיבלו אישור לשוחח עם השחקן למרות שהקבוצה לא הבטיחה שתמכור. יש מי שטוען כי מונאקו עשויה לדרוש על השחקן 190 מיליון יורו אחרי שסגן הנשיא של הקבוצה טען שאם ניימאר עולה 222 מיליון יורו – הוא יכול לדרוש סכום כזה על אמבפה. אחת האפשרויות שעלתה היא לכלול את קארים בנזמה בעסקה, כך שהוא יעבור לנסיכות כחלק מהתשלום.


אמבפה לריאל, בנזמה יעשה את הדרך לנסיכות? (AFP)

החלוץ עצמו אמר שהוא לא יודע היכן ישחק בעונה הקרובה ואילו מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אמר שלשום: "הוא כישרון ענק ושחקן שריאל מדריד הייתה רוצה בסגל. לא פחות חשוב מזה גם יש לו אישיות טובה, אבל הוא שייך למונאקו ואני מעדיף לדבר עליו כמה שפחות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי