אם ניימאר יחתום, אופ"א עלולה להרחיק את פ.ס.ז' מליגת האלופות

ניימאר
ניימאר | צילום: אילוסטרציה

ההתאחדות האירופית הודיעה לקבוצה מעיר האורות שעליה להציג רווחים מתאימים במידה ויירכשו את כוכב ברצלונה. הברזילאי עשוי לקבל בונוס של 100 מיליון יורו

(גודל טקסט)

ברצלונה מפעילה מכבש לחצים אדיר על ניימאר לא לעזוב את הקבוצה. על פי דיווחים בארצות הברית נשיא המועדון, ג'וזף ברתומיאו והשחקנים מנסים לשכנע את החלוץ להישאר בקטאלוניה, כולל הבטחה לשדרוג שכרו. כמו כן, "רדיו קטאלוניה" טוען שברתומיאו הבטיח לניימאר שיעשה הכל לצרף את פיליפה קוטוניו, חברו לנבחרת ברזיל, לקבוצה עוד הקיץ.

העיתון הברזילאי "לאנסי" מפרסם שניימאר הגיע למחנה האימונים בניו יורק נחוש בדעתו לעזוב, אבל עכשיו הוא בדילמה ויש סימן שאלה מצדו נוכח הלחץ העצום שמופעל עליו. ברתומיאו ניסה לשדר עסקים כרגיל כשאמר: "כל הזמן אמרנו שאנחנו רגועים לגבי ניימאר" 

בספרד מדווחים שבמידה והעברת ניימאר לפ.ס.ז' תצא לפועל, החלוץ צפוי לקבל שכר שנתי של 30 מיליון יורו. בנוסף, השחקן יקבל בונוס של 100 מיליון יורו, כשאביו צפוי להכניס לכיסו כ-60 מיליון יורו מהבונוס. במשאל שנערך ב"ספורט" הקטאלוני, 82 אחוז מאוהדי ברצלונה מעוניינים שניימאר יעזוב את הקבוצה.

יחד עם זאת, ב"לאקיפ" מפרסמים שאופ"א הודיעה לפ.ס.ז', שאם הקבוצה תשלם 222 מיליון יורו על ניימאר, ללא הוכחות על רווחים מתאימים, היא עלולה להיות מורחקת מליגת האלופות. למרות זאת, הקבוצה מעיר האורות יכולה לערוף את האיום, אם הברזילאי עצמו יפדה את סעיף היציאה בחוזה שלו.

ניימאר ואביו. האב צפוי לקבל 60 מיליון יורו (AFP)
 ניימאר ואביו. האב צפוי לקבל 60 מיליון יורו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי