דיווח: קארים בנזמה יאריך את חוזהו בריאל מדריד

קארים בנזמה
קארים בנזמה | צילום: AFP

הצרפתי יישאר בבירת ספרד לפחות עד 2021. זידאן: "מקווה ש-BBC יישארו, אבל הכל אפשרי עד 31 באוגוסט". בספרד טוענים שהתבוסה 4:1 למנצ'סטר סיטי תזרז את עסקת אמבפה

(גודל טקסט)

אחרי מספר שמועות שקשרו אותו למועדונים אחרים בעקבות הגעתו האפשרית של קיליאן אמבפה, "מארקה" מדווח הערב (חמישי) שקארים בנזמה יאריך את חוזהו בריאל מדריד, עוד לפני תחילת הליגה הספרדית ב-18 באוגוסט.

חוזהו הנוכחי של החלוץ הצרפתי, שזוכה לקרדיט רב מהמאמן זינדין זידאן ואף מונה לאחרונה לקפטן הרביעי של הקבוצה בעקבות עזיבתו של פפה, אמור היה לפוג ב-2019. בנזמה תמיד הבהיר שהוא לא מעוניין לעזוב את הבלאנקוס ואף הביע את רצונו לפרוש במדים הלבנים, דבר שבהחלט עשוי להתרחש והוא צפוי להישאר בבירת ספרד עד 2021 או 2022.

מוקדם יותר "מארקה", שפרסם בימים האחרונים על הסכם עקרוני בין מונאקו לריאל מדריד, טען שזידאן מנסה להתנער מכל אחריות ומידע על אמבפה. במסיבת העיתונאים הוא אמר: "אל תשאלו אותי על אמבפה, כי השאלה לא מיועדת אליי. היא למישהו אחר (התכוון לפלורנטינו פרס?)". מדבריו עולה שהוא לא רוצה לוותר על אף שחקן כדי לרכוש את החלוץ בן ה-18: "אני מקווה ש-BBC יישארו, אבל הכל ייתכן עד 31 באוגוסט". לפי הפרסומים המאמן התנאי שהציב המאמן לרכישת החלוץ הצעיר הוא הארכת חוזהו של בנזמה מעבר ל-2019.

את הדברים אמר זידאן לאחר משחק ההכנה במסגרת גביע האלופות בו הובסה  ריאל הלילה 4:1 על ידי מנצ'סטר סיטי. "מארקה" כתב שריאל מדריד ספגה נוקאאוט בלוס אנג'לס.


בנזמה. יפרוש בריאל מדריד? (AFP)

בתקשורת הספרדית כתבו שריאל מדריד כבשה רק שני שערים עד כה, אחד מהם בפנדל. קאסמירו לא מחזיק את הקישור ההגנתי, ההתקפה לא פוגעת וכבר מתגעגעים לכריסטיאנו רונאלדו ואפילו לאלברו מוראטה. השער של אוסקר מנע את ההפסד הכי גרוע של הבלאנקוס במשחק ידידות מזה 20 שנה. המסקנה של הפרשנים היא שריאל חייבת להתחזק, וקיליאן אמבפה הוא כמובן היעד המרכזי. בספרד מעריכים שההפסד עשוי לקרב את העסקה, למרות ההכחשות של מונאקו.

על ההפסד אמר הצרפתי: "תוצאה גרועה עבורנו, אבל לא המשחק עצמו. ההרכב הכי חזק האפשרי של סיטי שיחק. אצלנו ההרכב הראשון שיחק רק שעה ואחר כך העליתי את השחקנים עד גיל 21. ברור שאנחנו לא אוהבים להפסיד ואנחנו כעוסים למרות שהתוצאה בשלב הזה לא חשובה כל כך. אני שמח שאוסקר כבש".

זינדין זידאן. מקווה שהכוכבים יישארו (AFP)
זינדין זידאן. מקווה שהכוכבים יישארו (AFP)

מהעבר השני המאמן פפ גווארדיולה החמיא לשחקניו: "ריאל מדריד אף פעם לא משחקת רע, זה אנחנו ששיחקנו טוב. זה היה כמו משחק חוץ, 80 אחוז מהאוהדים היו בעד ריאל. אני מקווה שבעתיד יהיו לנו יותר אוהדים. הניצחון נותן לנו ביטחון, אבל התוצאה לא חשובה. רק הדרך. מדריד בקושי מאבדת כדורים וזה נס שמול שחקנים כמו איסקו, מודריץ' ,קאסמירו וקובאצ'יץ' כבשנו ארבעה שערים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי