ברתומיאו: ניימאר יחליט אם הוא נשאר או שיעזוב

ניימאר
ניימאר | AFP

נשיא ברצלונה סיפק ראיון שלא סיים את הספקות לגבי הישארות הכוכב: "רוצים אותו איתנו, צריכים אותו אבל הוא זה שמחליט". אביו של החלוץ נפגש שוב עם אנשי בארסה

(גודל טקסט)

יישאר או יעזוב את ברצלונה? סאגת ניימאר ממשיכה להעסיק את קטאלוניה. נשיא ברצלונה ג'וסף ברתומיאו אמר בראיון ל"ניו יורק טיימס": "אנחנו רוצים שניימאר יישאר, צריכים אותו, הוא אחד הטובים שלנו ולא נרצה לאבד אותו. יש לו עוד זמן בחוזה אבל זה לא אומר מספיק. השחקנים הם אלו שמחליטים על עתידם, אם הם רוצים לעזוב או לא, הם המחליטים".

במקביל, לפי "מונדו דפורטיבו", אביו של הכוכב הברזילאי נפגש אמש (רביעי) באצטדיון "פדקס" בוושינגטון עם הנהלת הבלאוגרנה במטרה לדון בעתידו של השחקן בבירת קטאלוניה.

מי שנכחו בפגישה הם המנהל הספורטיבי של בארסה ראול סנייהי, המנהל הטכני רוברט פרננדס והאחראי על הסקאוטינג בדרום אמריקה אנדרה קורי, שמקורב לשחקן. השלושה הגיעו לארצות הברית לאחר שנפגשו בלונדון עם סוכנו של קשר ליברפול פיליפה קוטיניו כדי לסכם את תנאיו של הברזילאי ולהגיש עליו הצעה למייטי רדס, מהלך שעשוי להשאיר את ניימאר בקאמפ נואו בסופו של דבר.

כמו במשחק יובנטוס, אביו של כוכב ברצלונה עזב אמש את האצטדיון בלי לומר דבר בנוגע לבנו. עם זאת, הפעם חייך והניף אגודל לעבר כתב ה"מונדו דפורטיבו", כשלא ברור אם הדבר נבע מהצלחת הפגישה עם הנהלת סגנית האלופה הספרדית או מהשער שכבש בנו בניצחון 0:1 על מנצ'סטר יונייטד.

פרננדס וקורי לעומתם, עזבו את האצטדיון בארשת רצינית יותר, כשסנייהי כמו אביו של ניימאר נראה מרוצה. כך או כך, הברזילאי לא צפוי לעזוב את ברצלונה לפני תום מסע המשחקים בארה"ב.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי