צפו ברונאלדו אומר לאנשי ברצלונה: "ככה אתם מנצחים, נגד 10 שחקנים"

רונאלדו
רונאלדו | AFP

הפורטוגלי של ריאל מדריד סינן בזעם לאחר הרחקתו ב-1:3 במשחק הראשון בקאמפ נואו, מרקו אסנסיו עשוי לפתוח בהרכב בגומלין (רביעי, 23:50, ספורט1)

(גודל טקסט)
מדריד ממשיכה לסעור מהכרטיס האדום שקיבל כריסטיאנו רונאלדו בסופר-קאפ הספרדי (1:3 לבלאנקוס) מול ברצלונה ומהעונש שספג בעקבות הדחיפה של השופט.


כזכור, הפנומן הפורטוגלי עלה מהספסל במשחק בקאמפ נואו ביום ראשון ובחלוף מספר דקות כבר כבש שער אדיר לאחר שהיתל בג'רארד פיקה. מיד לאחר השער הוא קיבל צהוב בשל הורדת החולצה וכעבור שתי דקות קיבל את הצהוב השני בגלל שנפל ברחבה.




רונאלדו הזועם דחף קלות את השופט ואמש (שני) הורחק על ידי ההתאחדות הספרדית גם מארבעת מחזורי הליגה הראשונים. כפי שהודיע המאמן זינדין זידאן במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, הבלאנקוס יערערו על ההחלטה בניסיון להמתיק את העונש.


לפי הסרטונים שנחשפים בספרד כשירד לחדר ההלבשה סינן רונאלדו לעבר הספסל של ברצלונה: "ככה אתם יודעים לנצח, עם עשרה שחקנים", אחד מאנשי הצוות של הקטאלונים סינן לעברו מספר מילים כתגובה.


#LoMásVisto Cristiano se dirige al banquillo del Barça tras ser expulsado ▶️ https://t.co/zIxkJrKVPL

— MARCA (@marca) August 15, 2017


מרקו אסנסיו, שכבש את שער השלישי במשחק, עשוי לפתוח בהרכב בגומלין (רביעי, 23:50, ספורט1). זידאן תולה את תקוותיו בשחקן הצעיר בעקבות הבצורת של קארים בנזמה וגארת' בייל שעדיין לא כבשו אפילו שער אחד מפתיחת משחקי ההכנה של אלופת אירופה.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי