סוארס ייעדר חודש. פאוליניו הוצג בברצלונה: "רגע מרגש בחיי"

פאוליניו
פאוליניו | טוויטר

לפי "רדיו קטאלוניה", החלוץ שנפצע בברכו יחסר עד סוף ספטמבר. מוקדם יותר הברזילאי עבר בדיקות וילבש את חולצה מספר 15. "קיקר" חשף: "בארסה הציעה רק 85 מיליון יורו עבור דמבלה", העסקה תקועה

(גודל טקסט)

הבעיות של ברצלונה לא נפסקות. אחרי ההפסד 2:0 אמש לריאל מדריד והפסד 5:1 בשני המשחקים בסופר קופה, בבדיקות שנערכו ללואיס סוארס שנפצע אמש בברכו הימנית, התברר שהחלוץ ייעדר חודש מהמגרשים. 



האורוגוואי יחמיץ את תחילת משחקי "לה ליגה" מול ריאל בטיס וגם את דפורטיבו אלבס, אספניול ואולי גם את חאטפה. כמו כן, משחק אחד לפחות בשלב הבתים של ברצלונה באלופות ב-12/13 בספטמבר, שייקבע בהגרלה שתיערך ב-24 באוגוסט. הוא לא יוכל לשחק גם עם נבחרתו נגד ארגנטינה ופראגוואי ב-30 באוגוסט ו-5 בספטמבר. 
 



סוארס נפצע בדקות האחרונות לאחר שהתנגש בחברו בהתקפה פאקו אלקסר. לפני כן היכולת שלו הייתה בינונית עד חלשה במשחקי ההכנה של ברצלונה, בהם כבש רק שער במשחק גביע גאמפר בו ניצחה הקבוצה שאפקואנסה.



סוארס ברגע הפציעה (AFP)


מוקדם יותר, ברצלונה שיודעת שיש לה קצת פחות משבועיים כדי להשלים את הסגל לאחר עזיבתו של ניימאר, הציגה את הרכש השלישי שלה הקיץ פאוליניו. הקהל ככל הנראה לא מתרשם מהרכש החדש ורק 3,000 צופים הגיעו להצגתו של קשר נבחרת ברזיל בקאמפ נואו.


הברזילאי שעבר בדיקות חתם לארבע שנים וירוויח 95 אלף יורו לשבוע אחרי שהסכים לקצץ את משכורתו שהיתה גדולה יותר בסין. הכדורגלן ירד לכר הדשא וצולם עם עשרה משחקני בית הספר לכדורגל "לה מאסיה" שהגיעו לטקס.


הברזילאי היה נרגש מהטקס ואמר: "זה רגע מיוחד עבורי בחיי ובקריירה שלי. אני מודה למאמצים שעשתה ברצלונה כדי להחתים אותי. אני בטוח שאעשה עבודה טובה. לא איכפת לי כמה כסף שילמו עלי ואני לא לחוץ מזה. אני מוכן לתרום לקבוצה ורוצה כבר לשחק"‎.



פאוליניו מוצג (טוויטר)


ג'וזפ-מריה ברתומיאו נשיא ברצלונה הודה לפאוליניו על כך שעשה את המאמצים להגיע לקבוצה: "הוא היה בקשה מיוחדת מהצוות שלנו והמאמן". 


במקביל, על פי דיווחים ב"בילד" הצרפתי המוכשר חזר לפאריס לאחר שארז את הדירה שלו בדורטמונד ואף ניתק קשרים עם שחקנים ובהם פייר-אמריק אובמיאנג. למרות זאת, בדורטמונד בטוחים שיתנצל וישוב לאימונים.


מנהל ברצלונה, פפ סגורה, אמר לתחנת הטלוויזיה "ספורט3" הקטאלונית: "אנחנו חייבים לעזור לקבוצה בהחתמות חדשות והם יהיו איתנו בימים הקרובים. אנחנו מקווים שקוטיניו ודמבלה יהיו איתנו בקרוב", אבל גיים בלאג מומחה הכדורגל הספרדי של "סקאיי" טען בטוויטר שמדובר רק בדמבלה.


Barcelona general manager Pep Segura has told TV 3 on air:

"We are close to complete the signings of Coutinho and Dembelé." pic.twitter.com/VRVFphymdq

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) August 16, 2017


דורטמונד מתעקשת לקבל 150 מיליון יורו על דמבלה וברצלונה מציעה 120 מיליון יורו, הפערים טרם נסגרו. "בילד" טוען שהצרפתי פזיז בהחלטות ובאריזת הדברים שלו. עסקת עוסמאן דמבלה נראית כרגע תקועה אחרי שמנכ"ל  בורוסיה דורטמונד, האנס-יואכים ואצקה הגיב ל"קיקר": "ברצלונה לא זזה לכיוון שלנו בהצעה". לפי "מונדו דפורטיבו" המנכ"ל של דורטמונד כועס מאוד על הצהרות מנהל ברצלונה. "קיקר" טוען שבארסה הציעה רק 85 מיליון יורו עבור הצרפתי.



בכל הנוגע לפיליפה קוטיניו, המשא ומתן תקוע. בליברפול מתעקשים שהקשר לא יימכר עבור שום הצעה וגם בספרד אימצו את הגישה שכרגע העסקה תקועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי