ברצלונה גברה על בטיס 0:2, ריאל הביסה את לה קורוניה 0:3

שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים | צילום AFP

הקטאלונים השיגו ניצחון בצל הפיגוע בעיר. שער עצמי של טושקה, וגול של רוברטו סידרו ניצחון בכורה לוואלוורדה. הבלאנקוס ניצחו ריאסור. בייל כבש את הראשון, קאסמירו את השני וקרוס את השלישי. ראמוס הורחק בסיום

(גודל טקסט)
הליגה הספרדית נכנסה למרכז העניינים כשברצלונה וריאל מדריד יצאו לדרך במסגרת המחזור הראשון. הבלאוגרנה, שעמדו דקת דומייה לזכר נספי הפיגוע בעיר, ניצחו את בטיס בקאמפ נואו. ריאל מדריד פתחה את הליגה ברגל ימין, לאחר שהביסה את דפורטיבו לה קורוניה בריאסור. בילבאו וחטאפה נפרדו בתיקו.




ברצלונה – בטיס 0:2

הקטאלונים ניסו להתאושש לאחר הפיגוע הקשה שהכה את העיר בשבוע שעבר, והצליחו לעלות חיוך קטן על פניהם של  תושבי ברצלונה. בדקה ה-37 ליונל מסי פרץ עם הכדור במרכז המגרש, שלח מסירה ימינה אל ג'רארד דאולופאו. הקשר הספרדי החזיר אל הפרעוש כדור רוחב, הכדור פגע בטושקה והרומני הבקיע שער עצמי. בדקה ה-39 דאולופאו הוסיף בישול, כשמצא את סרג'י רוברטו לבדו במרכז הרחב והקשר הבקיע בקלות. 0:2 לברצלונה. מסי ניסה למצוא את הרשת במחצית השנייה, ופגש פעמיים את הקורה.


שחקני ברצלונה חוגגים ניצחון קליל על בטיס (AFP)
שחקני ברצלונה חוגגים ניצחון קליל על בטיס (AFP)


שחקני ברצלונה בדקת דומייה לזכר הנספים בפיגוע בעיר (AFP)
שחקני ברצלונה בדקת דומייה לזכר הנספים בפיגוע בעיר (AFP)


לה קורוניה – ריאל מדריד

אחרי שזכתה בסופרקאפ עם הצגה מול ברצלונה, אלופת אירופה וספרד, פתחה את המסע להגנת התואר. בדקה ה-20 בעיטה מחוץ לרחבה של איסקו נהדפה לא טובה על ידי רובן. בנזמה ניצל את הטעות של שוער דפור, מסר לבייל והוולשי כבש ללא בעיה. 0:1 לריאל. בדקה ה-27 מרסלו מסר כדור רוחב נדיר לאורך הרחבה, וקאסמירו הבקיע בקלות מול שער חשוף. 0:2 לבלאנקוס. בדקה ה-62 התקפה קבוצתית נהדרת של ריאל החלה אצל בנזמה. החלוץ הצרפתי מצא את בייל באגף השמאלי, הוולשי מסר אל קרוס שהגיח מאחור וירה מחוץ הרחבה לרשת. 0:3 לאלופה. בדקה ה-88 קרבחאל הכשיל ברחבה את זאקריה באקאלי, אך פלורין אנדונה בעט רע ונבאס הדף בקלות לקרן. בתוספת הזמן סרחיו ראמוס ספג כרטיס צהוב שני לא מוצדק והורחק.


Kick-off Imminent@RCDeportivo v @realmadrid

Live on Sky Sports Football HDhttps://t.co/F61Xz4dkb1pic.twitter.com/6QCdFeTQTz

— Sky Sports LaLiga (@SkyRevista) August 20, 2017


משחק נוסף: בילבאו – חטאפה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי