הארי קיין ב-11 של טוטנהאם לבורמות'

הארי קיין
הארי קיין | צילום: Gettyimages

פוצ'טינו רוצה להחזיר את החלוץ לכושר משחק בהקדם. אגוארו קרוב לספרי ההיסטוריה של הסיטי

(גודל טקסט)
שבעה משחקים יתקיימו מחר (שבת) בפרמיירליג במסגרת המחזור ה-33. במוקדם שבהם טוטנהאם תארח את בורנמות', והיא יכולה להכניס את צ'לסי ללחץ מסוים אם תנצח ותצמצם את הפער מחדש לארבע נקודות לפחות, עד משחקם ביום ראשון מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. אם מנצ'טסר סיטי תנצח את סאות'המפטון היא תעלה למקום השלישי.

טוטנהאם – בורנמות' (14:30, ספורט2)

התרנגולים מגלים יכולת מצוינת במשחקים האחרונים וניצחו שבעה ברציפות (אחד מהם בגביע), ויש להם את ההגנה שספגה הכי מעט שערים – 22. הארי קיין שחזר אחרי חודש של פציעה צפוי לפתוח בהרכב. ויקטור ווניימה שנפצע בחימום למשחק האחרון יחזור אף הוא להרכב וגם קייל ווקר.


טוטנהאם תמשיך לחגוג?
 

מאוריסיו פוצ'טינו שמטפח שחקנים אנגלים צעירים (דלה עלי, הארי ווינקס ואריק דייר בין היתר) קרא לשחקנים אנגלים להגיע לטוטנהאם: "זה המקום המושלם עבורם", אמר אחרי שטוטנהאם זכתה ב-4 תארי "השחקן הצעיר של העונה" בחמש העונות אחרונות. הארגנטינאי הוסיף: "סאות'המפטון ואנחנו הוכחנו שאפשר לטפח צעירים אנגלים והם יהיו לא פחות טובים מכשרונות מארגנטינה וברזיל".

בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ניצחה טוטנהאם פעמיים ומשחק אחד הסתיים בתיקו, הפרש השערים הכולל הוא 1:8 והארי קיין כבש חמישה מהם. בורנמות' כבר הוכיחה שהיא לא יריבה קלה, וג'ק ווילשר המושאל מארסנל אמור לפתוח בדרבי הפרטי שלו.


דלה עלי. מדהים
 

טוטנהאם לא הצליחה לסיים מאז 1995 מעל ארסנל בטבלה למעשה מאז שארסן ונגר הגיע התותחנים תמיד היו מקדימה, אבל פוצ'טינו טוען: "חשוב לנו יותר לנסות להשיג את צ'לסי ולזכות באליפות מאשר לסיים מעל ארסנל. אנו מסתכלים תמיד על הקבוצות מעלינו ולא מתחתינו", עקץ את התותחנים. 


סאות'המפטון – מנצ'סטר סיטי (19:30, ספורט2)

הסיטיזנס חייבים ניצחון כדי להמשיך את המסע להשגת כרטיס לליגת האלופות בשנה הבאה. סאות'המפטון מנגד לא הפסידה את שלושת המשחקים האחרונים שלה כולל ניצחון חוץ 0:1 באחרון על ווסט ברומיץ'. 

סרחיו אגוארו שעתידו בסיטי עדיין לא ברור זקוק לשני שערים כדי להשתוות לטומי ג'ונסון במקום השני של מבקיעי הקבוצה בכל הזמנים. הוא מפגר רק ב-14 שערים מהמדורג ראשון אריק ברוק, וכבש 164 שערים בכל המסגרות בשש עונות (118 בליגה). 


סרחיו אגוארו. קרוב להיסטוריה
 

פפ גווארדיולה נשאל לפני המשחק מה יהיה הגורל של השוערים קלאודיו בראבו, ווילי קאבז'רו וג'ו הארט המושאל לטורינו: "יש לי אמון בבראבו ובקאבז'רו. במשחק האחרון החזרתי את קלאודיו ואני מחליט לפי היריבה, משחק הלחץ והאימונים. מה יהיה בעונה הבאה? עוד לא החלטתי. גם לא החלטתי אם הארט יושאל לעונה נוספת לטורינו".

הוא גם סירב לומר שאינו מעונין באלכסיס סאנצ'ס: "זה לא הזמן לדבר על איזה שחקנים יגיעו שנה הבאה ומי יעזוב. יש לנו עוד הרבה משחקים, אבל בקיץ יהיה לנו הרבה ביזנס". לפי "מנצ'סטר איבנינג ניוז" גם פפ גווארדיולה כמו בארסנל ובמנצ'סטר יונייטד יקבל 200 מיליון ליש"ט לרכש וסאנצ'ס חזק על הכוונת.


 

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס – לסטר (17:00)

אברטון – ברנלי (17:00)

סטוק – האל (17:00)

סנדרלנד – ווסטהאם (17:00)

ווטפורד – סוונזי (17:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי