מוריניו שוב עקץ: לא הרבה קבוצות מתגוננות כמו צ'לסי

מוריניו וקונטה
מוריניו וקונטה | AFP

המיוחד בשלו: "הם רעננים יותר". קונטה: "השחקנים שלי הטובים בעולם"

(גודל טקסט)
ההזדמנות האחרונה לעצור את צ'לסי תהיה מחר (ראשון, 18:00, ספורט1) באולד טראפורד כשמנצ'סטר יונייטד תארח את המובילה לעוד עימות סוער בין ז'וזה מוריניו ואנטוניו קונטה. ליברפול תצא להות'ורנס של ווסט ברומיץ'.


מנצ'סטר יונייטד – צ'לסי

יונייטד עוד חולמת על מקום בין ארבע הגדולות, אבל למרות 21 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות נראה שלא תשיג את המטרה. היא סיימה העונה כבר ב-14 תוצאות תיקו.



מוריניו חולם על ניצחון וממשיך לעקוץ את צ'לסי על סגנון משחקה ההגנתי. "יש להם סגנון משחק מסוים והם נאחזים בו וזה בסדר גמור. לא הרבה קבוצות מתגוננות עם 11 שחקנים כמוהם. לא כל קבוצה מתבססת על מתפרצות כמו שהם. יש להם את סוג השחקנים שיכול לעקוץ בחלק השני".



עוד מפגש עם האקסית: "אין לי שום רגש כלפיהם. רק רוצה לנצח. צ'לסי רעננה, שיחקה רק 38 משחקים העונה ואנחנו 52. זה הבדל עצום".



צ'לסי כבר ניצחה את יונייטד פעמיים העונה, אבל עדיין מוריניו עוקץ. למרות דבריו צ'לסי כבשה העונה 19 שערים יותר מיונייטד.


מוריניו, רק רוצה לנצח (Gettyimages)
מוריניו, רק רוצה לנצח (Gettyimages)


מנגד, קונטה הזהיר את מוריניו שהוא לא מעונין במשחקי מוחות. במשחק האחרון ביניהם בחצי גמר הגביע האנגלי בו ניצחה צ'לסי 0:1 נראו קונטה ומוריניו מקללים זה את זה בסיום. "הרבה מאמנים מנסים לעשות מניפולציות. אותי זה לא מעניין. מדובר בשתי קבוצות שנאבקות על שלוש הנקודות. אני לא אוהב את המתח על הקווים, כי אני מעדיף להתרכז בקבוצה שלי, אבל לפעמים זה קורה".


המשחק: "נצטרך לשים עין על זלאטן. הוא האיש המסוכן ביונייטד. איברה ופול פוגבה מצוינים, אבל השחקנים שלי הטובים בעולם".



כזכור, במשחק הליגה הראשון ביניהן העונה, צ'לסי הביסה 0:4 בסטמפורד ברידג' ומוריניו זום על החגיגות של קונטה אחרי השער הרביעי ואף לחש לו באוזן שזה לא מקובל. מרסל דסאי שמכיר היטב את המיוחד אמר ל"מירור": "ההשפלה של ה-4:0 בוערת בו וההתנהגות של קונטה עיצבנה אותו. הוא רוצה לנקום בו בכל מחיר".


קונטה. לא מתעסק במלחמות (AFP)
קונטה. לא מתעסק במלחמות (AFP)


לוק שואו שספג הרבה עלבונות ממוריניו הצהיר: "אני רוצה לשחק ולפצות את האוהדים, אבל אני חייב דקות משחק כדי להשתפר, כי כמעט לא שיחקתי העונה".

 

ווסט ברומיץ' – ליברפול (15:30, ספורט1)
יורגן קלופ ממשיך לטעון שליברפול צריכה לנצח באמצעות כדורגל מכוער ולשכוח את המחויבות לשחק כמו שמצפים ממנה – כדורגל יפה. הוא ימשיך לשחק עם שלושה בלמים. "אני לא מבין שאומרים שאין לי תוכנית ב' בליברפול. השנה ניצחנו קבוצות כמו לסטר והאל עם כדורגל התקפי מצוין, אבל הפסדנו משחקים בגלל שהיו לנו בעיות מסוימות ולא בגלל היעדר תוכנית זו או אחרת", אמר.



במחזור החולף חזרה הקבוצה מפיגור ל-1:2 חשוב ואולי לא משכנע אצל סטוק: "לא תמיד אנחנו חייבים להתקיף. אפשר להתמקד בהגנה ולהתגונן. זה פותר את הבעיות".


קלופ. מכוער ומנצח (AFP)
קלופ. מכוער ומנצח (AFP)


פליפה קוטיניו שהיה חולה במשחק נגד סטוק ונכנס במחצית בפיגור 1:0 יפתח הפעם בהרכב עם דיבוק אוריגי ורוברטו פירמינו. אדם ללאנה, ג'ורדן הנדרסון וסאדיו מאנה שסיים את העונה ימשיכו להיעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי